Container Icon

Suka Pelangi Saya?

..:: albi nadak ::..

~ sns cerita tentang ~
Salam Alaik..

Beberapa hari lalu, semasa di PD saya ditanya begini...
A : Ko anti lelaki ya?
SNS : Huh, nape?
A : Yelah, takda boyfriend. Ko tu tak laku.
SNS : Perlu ke? em..
*perbualan tamat tanpa apa-apa maklumbalas saya kerana saya tak suka bercakap dengan orang sebegini dan sememangnya saya kurang senang dengan perilaku orang tu.Jadi, laluan terbaik adalah dengan berdiam dan pergi saja dari dia.

Jujur ayat 'tak laku' tu bukanlah saya peduli sangat tapi bila kerap sangat orang cakap boleh jadi satu do'a juga tau.Jadi, jangan salahkan saya sebab saya masih belum double.Andalah yang 'mendoakan' begitu. Single doesn't mean 'TAK LAKU'.Lepas selongkar arkib blog yang dipos awal tahun ni, jumpa balik lagu kegemaran saya. Sekadar perkongsian buat semua yang mana lagu ni sedap didengar dan liriknya kurang sesuai buat diri sayalah.Maka saya letak kembali lagu ni sebab entry yang dulu dah tak boleh didengar pula.


My Heart Called You

leek, ana melk leek / for you, I'm for you
ta3ala arrab dommeny / come closer and hug me
me7tag eleik / I need you
leek, ana melk leek / for you, I'm for you
w ro7y feek / and my soul is in you
ya 7ob 3omry ana 3omry kollo / o love of my life, all my life
ha3eesho leek / I'll live it for you
hawak howa el-7ayah / your love is the life
wenta elly ana ba3sha2 hawah / and you're the one whose love I love
kan alby monah / my heart used to wish
agmal malaak yekoun ma3ah / that the most beautiful angel would be with it
yah, alby nadaak / yah, my heart called you
wetmannak teb2a enta wayaya / and wished that you'd be with me
yah, ba3d sneen / yah, after years
sho2 w 7anin ala2eek hena ma3aya / of longing and yearning I find you here with me
yah, dommeny leek / yah, hug me to you
danta 7abiby 7ayaty leek / my love, my life is yours
w ha3eesh 3omry fadaak / and I'll sacrafice my life for you
eih, a7tag le eih? / what, what will I need?
law kont ganby ma3aya dayman / if you were by my side with me always
oully eih? / tell me what?
yah, dana men zaman / yah, for a long time I've
me7tag le alb ye7ess beya / needed a heart to feel me
w a7ess beeh / and I'd feel it in return
hawak howa el-7ayah / your love is the life
wenta elly ana ba3sha2 hawah / and you're the one whose love I love
kan alby monah / my heart used to wish
agmal malaak yekoun ma3ah / that the most beautiful angel would be with it

Saya tak mahu menaip panjang soal ni, masih belum masanya untuk menghuraikan panjang lebar soal ni. Otak+hati+jiwa saya sangat letih dan sepatutnya saya berfikir yang sesuatu yang lebih bermanfaat buat masa sekarang, maknanya soal ni bukan kepentingan buat saya untuk fikirkan sekarang.Saya tetap yakin dengan janji Allah dan saya sentiasa berdoa.Yang baik semua dari Allah, yang buruk dari saya.

Jantung Buatmu : Barangsiap yang mampu untuk berumahtangga, maka hendaklah ia berkahwin kerana yang demikian itu dapat memelihara mata dan menjaga kemaluan. Dan barangsiapa yang tidak mampu maka hendaklah ia berpuasa kerana puasa itu adalah dapat menahan keinginan



  • Digg
  • Del.icio.us
  • StumbleUpon
  • Reddit
  • RSS

3 comments:

lynodehearty said...
This comment has been removed by the author.
lynodehearty said...

bagus ct..
org camtu xyah layan..
sibuk jer hal org..
single xsemestinya xlaku..
cuma kita yg xnak menyerahkan hati kita pada yg xsepatutnya..
sabar ya ct..
akak sentiasa da ngn ct..=)

SNS said...

Terima kasih K.Lina =)