Container Icon

Suka Pelangi Saya?

..:: saya suka OPICK ::..

~ sns cerita tentang ~
Salam Alaik..

Peristiwa : Konsert Amal Opick

Tempat : Dewan TNB Bangsar

Tarikh : 22 November 2009

Masa : 8pm-11.30pm

Artis : Opick , Inteam , Pak Abu, Castury, Farah Leia Az-Zahra, Akhil Hayy, Azwan Fareast

Orang : Mak, SNS dan Intan Payung

Siapa Opick ? (klik) Andai dapat saya putar ke hujung minggu lepas, saya mahu sangat sebab saya sungguh bahagia bersama keluarga dan menikmati detik-detik terakhir bersama teman-teman kuliah.Tapi hidup mesti berpijak di bumi nyata, yang indah tetap pergi tanpa menanti dan melambatkan masa begitu juga sebaliknya kan? Berbalik pada Konsert Amal haritu, saya memang minat gila lah kat Opick ni.hihi. Tak silap ni kali ke 2 beliau ke Malaysia, dan Konsert pertamanya di UIA beberapa bulan lepas tak berkesempatan untuk pergi tapi kali ni, takda alasan apa-apa untuk tak pergi.Berbaloi-baloi ok, memang puas hatilah.Saya kasi 9.2/10 !! Hampir semuanya lagu-lagu kesukaan saya! 2thumbs up to Opick. Penasyid Malaysia yang lain juga tak kurang hebatnya, cuma Castury dari segi interaksi dengan audien saya rasa ada banyak yang mereka perlu perbaiki. Dari sudut nyanyian, takda apa yang nak saya komen sebab saya dah tersangat enjoy dengan nyanyian Opick.Yang lain saya bo-layan je kekurangan yang ada. Kalau ada lagi di masa akan datang, pasti saya akan pergi lagi ya Pak Opick. =)
cak, posing dulu sebelum pergi =)
Pinjam ucu punya hp! Baby Nikon tu Ucu xkasi.lol
Tiket kami ( Thanks to Fir NFm )
astagfirullah
Taqwa
emcee from UIA
Pak Abu yang kelakar ;P
Castury ft Azwan FE ( Sandaran Harapan )
I loike this song (berulang-ulang dengar promo di Imeem)
Inteam
mereka pon mantap!
Pak Opick ! Luar biasa...
Farah Leia Az-Zahra

p/s : tiba-tiba nak tukar jantung buatmu - jantung hatiku. Klik pada gambar untuk tumbesaran yang jelas

Jantung hatiku : Bila hati terlalu suka, beringatlah sebelum kembali terluka. Orang dahulu berpesan, janganlah terlalu gembira di satu-satu masa kelak kamu akan menangis!

  • Digg
  • Del.icio.us
  • StumbleUpon
  • Reddit
  • RSS

3 comments:

rudis said...

amin yaa robal alamin

Izzah Marzuki said...

sukasuka opick..

hehe.. leh meleleh airmata dengar opick ni.. ^_^

Izzahsakinah said...

suka Opick jugak~

p/s scroll gambar tadi terkejut tengok MC. senior kat sekolah dulu. dia jadi MC mantap ohh~