Container Icon

Suka Pelangi Saya?

updated :)

cAtAtAnku ~ sns ~
Salam alaik..,
Alhamdulillah, abah ok..
Lengan kiri patah + shoulder dislocated..
Terima kasih x terhingga pada setiap ucapan kalian..
Maaf, tiada balasan sms+pggln daripada segelintir kamu..
Sungguh, saya sangat tertekan.
Dan saya sendiri xmampu nak tangani tekanan itu.
Mana dgn study+thesis+keja..
Kadang-kadang saya nak sgt ada poket doraemon..
Kembali ke masa lampau bila2 saya perlu..
Tapi, itu hanya hayalan belaka! Jgn merepek pemikiranmu SNS..
X elok sungguh,leh memudarat otak..;p
Oh,berbalik tang tiada balasan mesej+panggilan..
Saya mohon ampun kpd semua!
Terima kasih kerana sentiasa berada di sisi saya..

Tambahan : Rindu juga kpd semua plurkers, maaf kekangan masa yang bukan dibuat2 kesibukan nya watkan saya jrg dapat ber-plurk-ing! Ks, kita tunggu kemunculan mu :) .

Note 1 : Train ke KKB at 10.19pm tonite!

Note 2 : Selamat Hari Lahir kamu :)

Note 3 :BARCA.BARCA.BARCA~

  • Digg
  • Del.icio.us
  • StumbleUpon
  • Reddit
  • RSS

3 comments:

♥ Izzah Marzuki said...

salam,

wana, semoga ayah wana sembuh ye! kita doakan sesama... insyaAllah!

aNa_mE said...

be strong my dear..


Happy birthday juga kpda "kamu"..bila la kte nk tau nama ye.. i'm waiting..

SNS said...

k.izz : Terima Kasih banyak2 sis :)

ana : My dear, one day u'll know... too public lorr..once it confirm, i'll tell u k.. pray for me :)