Container Icon

Suka Pelangi Saya?

luka sana luka sini..sakit semua

cAtAtAnku ~ sns ~
E eh, apsal lak SNS meng-update blog harini?? Padahal dia salu update hujung minggu semenjak berada d KKB ni.. Apsal ek, apsal?? Monolog perasan sorang2 la ni. Sebenonya ada menda nak citer. tp xmau citer.. Ek eleh.. rasa nak sepak je kan?Taip macam kaf lam nga je! Disebabkan esok ( Khamis : 7.5.2009 ) merupakan presentation paeds saya..maka jantung+hati+usus+perut+otak makin berkecamuk.Takutkah? Tidak, gementar aje. Yela, dah prepared sebulan kan..kan..kan.. Poyo je sns.
Ok lah, kesian kat kome yang bace berbelit2 nih. So cter pasal saya yang asyik terluka je nih.. Kesian sungguh kan. Nak tau, since last week my right index finger had a small cutted ( but deep cut tau, til my superficial skin peel off ) Padan mukakah ?? Next : terpijak sesuatu yang tajam.. so, apa lagi termasuk la dalam tapak kaki ku ini.. Padan muka lagi kan?? . tu cuma intro aja. Sebenarnya 1st week d KKB nih pon dah macam penyakit dah..dari alergy skin kat muka.. pastu kena diarhhea. Smlm pon kena lagi cik diarhea tu mai kat saya..Adoiiiiiii~ ( Tapi kesian lagi kat kawan2 serumah nih, demam on n off..kesian kamo,kesian kamo..)
Kesudahannya, waktu bekpes n lunch saya cuba untuk x membeli d luar.. dinner pulak, kami makan busattt d umah.. ( kena la saya masak kos saya je la melayu tunggal dalam umah ) yang best nya semalam sekali tuk 16 org sekali. So semalam makan speghetti + kek coklat ( Tina buat ).. Hari ni pula, makan nasi ayam jugak untuk 16 org..Habislah umah kami pompuan2 nih bila jejaka2 datang makan kat umah nih.
kek ni mmg sangat2 sedap..2tingkat lagi..ni je y sempat ditangkap wat foto..y lain dah dirembat masuk perut kami2 semua~
Saya sedang menonton Berita Tv3..Aduh, sungguh zalim peragut. Dalam 24jam 2 kes wanita hamil jadi mangsa!! B*d*h nya la peragut nih..Woi..., xhati ke..sakit hatinya..huh~

Note 1 : Luka luaran nampak parutnya...luka d hati?? HTYT~

Note 2 : doakan saya untuk esok ( CEREBRAL PALSY's presentation ).. Mak tolong doakan

Note 3 : Minggu depan bermula ke rumah warga tua untuk attachment : GERIATRICS ( jgn la ada itchy case lagi..sungguh menjengkelkan )

  • Digg
  • Del.icio.us
  • StumbleUpon
  • Reddit
  • RSS

1 comments:

ms Natrah said...

gud luck again! before i sleep.. hehe :P