Container Icon

Suka Pelangi Saya?

tAg lagi dan lagi... ( alasan untuk tidak membaca seketika )

cAtAtAnku ~ sns ~
Ok, kali ni dr laling aka AnaFArzana yang tersayang tu ;p
Ada award lagi tu.layanzz
tag ni juga ada syaratnya..

syarat2nya adalah seperti berikut..

1. Pastikan jantina anda ialah Perempuan
2. Copy badge sebagai award anda
3. Bagi 7 sebab kenapa bangga jadi Perempuan
4. Passkan award ni kepada girlfriends anda

~Jawapan~

1) Im a single lady.. ternyanyi pulak

2) Maceh atas award itu..sesungguhnya beauty is in the eyes of the beholder~

3) Sebab2 sy bangga menjadi PEREMPUAN..
  • Punya naluri keibuan yang tinggi..kasih sayang yang paling sukar ditandingi oleh lelaki ( jgn marah kaum ADAM )
  • boleh pregnant : anugerah yang xternilai tu.. ( salu touch patient's belly, sukanya saya )
  • ada cuti setiap bulan
  • mmg kena pandai masak kos resepi pngikat kasih sayang family n nak amik ati mak mentua ;p
  • saya sgt disayangi oleh abg saya..kakak2 saya! dan sangat2 diambli berat oleh mereka :)
  • bakal disayangi dan dicintai oleh seorang lelaki yang saya xpasti siapa!! bangga la jugak tu kan..sebab saya nih susah sgt nak respon kat mana2 laki..sape yang bertuah tu mmg betul2 gao la (gao : bagus/hebat dalam bahasa hokkien) tapi saya x perasan bagus pon k.
  • Disebalik kejayaan sesorang lelaki, pasti ada seorg WANITA dibelakang mereka~ em. Hargailah setiap insan disekeliling kamu yang amat menyayangi kamu wahai jejaka2 sekalian...
4) tag kamoo
  • k.Siti aka khilkhir
  • k.nat
  • k.Adee
  • Hey kamoo yang bergelar wanita...dah baca, silalah jawab~

  • Digg
  • Del.icio.us
  • StumbleUpon
  • Reddit
  • RSS

3 comments:

Sufy said...

hyeee....sy cik sufy dtg melawat..ape kaba?hehe..tp nape xder kotak follower?nk follow ne..ngee~keep in touch..hee

SNS said...

sufy.., boleh je folo..kamu ke profile saya je.. xpe, nnt saya letak box folo

ms Natrah said...

eyp!nnt k.nat buat ek? hehe..