Container Icon

Suka Pelangi Saya?

sUkA dUka MinggU SNS

cAtAtAnku ~ sns ~
Salam, lama x update entry baru ek?? ( tapi xperlulah smpai bersms + bertelefon ke no maxis dan xpax saya, rimas dowh~ ). Tentu saya ada sebab peribadi saya sendiri. Oklah, abaikan saja. Terlalu byk cerita yang nak saya taip..cuma saya rangkumkan saja k.

11.5.2009 ( Ahad )
Hari yang paling saya x suke sebab kena pulang ke KKB ( aduh, masih x ikhlaskah hati saya? ) Sebenarnya bukan begitu, ralat saya x dapat pulang ke Perak mgu tu sebab saya kena pulang ke KKB sendiri sebab incik Brian xdapat nak pulang bersama. Maka, pukul 10am saya sudah keluar rumah dan sarapan dgn akak..n amik komuter..tapi singgah Mv tuk beli stok makanan dulu. tapi saya beli hp baru Sony Ericsson W705..huhu! Dalam kol 4pm saya,ida n mages pulang ke KKB dan sampai sana dlm kol 5.45pm! Kemas2 rumah,kami cadang nak buat rice puff saja. Dalam kol 7 semua dah siap! huh, tetiba kami rancang nak celebrate hari ibu ( maklum lah, xdapat jumpe mak kat perak mgu nih..lagi sayu mak masa tepon mak wished tu, mak ucap terima kasih yang terlampau sayu..minta maaf mak,xdapat pulang..) Kemudian Tina, Puva n Letchu sampai..Apa lagi, projek ni kami sampaikan pada mereka.Malam selepas semua settle mandi..n amik pasangan masing2 tuk berpakaian sedondon ( saya+Tina = pink / Ida+Mages = putih / Puva+Letchu= hitam ). Dan paling penting kami siap bermekap lagi..Waseh, gamat sungguh rumah.. Maka lihat saja gambar...

p/s : Ada video masa nak tiup "kek" ( rice puff )..Tapi xdapat nak upload...sungguh lucu sekali kami...
Ibu, Amma, Mummy, Mak...we love u no matter what wil happen in future~
Rice puff pengganti kek..nak resepi?? ok, saya update selepas ni~

Isnin-Jumaat ( 1st week of Geriatrics attachment )
Overall saya lebih banyak belajar d situ berbanding paeds attachment saya hari tu, namun bila berada kat sini, ditambah pula Hari Ibu n bakal tiba Hari Bapa.. Hati kecil saya semakin sayu.. Untuk pengetahuan kalian, kali ni saya berada di Rumah Ehsan ( Old folks Home ). Apa yang kamu rasa bila berada di sini? haishh, walau buruk mana sekalipun ibu bapa kita.. Ingatlah betapa kasihnya mereka sanggup melahirkan kita d dunia ni. Em, bertambah sayu dan pilu hati saya bila terkenangkan mereka.. dan hari Khamis pula panggilan mak yang menyatakan abah xsihat..bertambah luluh hati saya! Hingga kini saya masih lagi ada perasaan takut..saya xsanggup kehilangan org yang saya sayang walau hakikatnya semua org akan mati. Ya Allah, janganlah ambil nyawa insan yang aku sayang sebelum Kau ambil nyawaku..

Kini saya berada d rumah, esok ( ahad bru pulang ke KKB ). Ptg jumaat selepas keja trs amik tiket shuttle train ke Kampar jam 9.45pm. Sementara tgu saya sempat ke MV tuk beli adiah tuk mak..sempena hari jadi mak yang ke 62 pada 19.5.2009.. Saya beli Sandal Scholl + Perfume Flower By Kenzo + biskut famous amos!Moga mak suka ya.

Note 1 : Saya dapat beg jugak..Adiah sempena ape yer?? Terima kasih kamu.... hanya J[A]R[A]k yang memisahkan..namun hati tetap dekat kan?? Moga peroleh kejayaan yang terus cemerlang buat kamu yang bakal exam pada Jun nih~ Jadi doktor yang berilmu ya!

Note 2 : Neuro cases + stroke cases.....mari membaca

  • Digg
  • Del.icio.us
  • StumbleUpon
  • Reddit
  • RSS

0 comments: