Container Icon

Suka Pelangi Saya?

Cover NikOn dan KisAh kami

cAtAtAnku ~ sns ~
Alhamdulillah, mlm td tamatlah keja aka 1st task saya untuk photoshoot(ps). Di Dataran Merdeka tapi yang x syok nya "cedera parah" mata saya melihat ramainya umat seagama saya dengan pelbagai aksi yang langsung tak menyenangkan saya. Thanks untuk abang saya : Nasriq Firdaus sebab hantar+tunggu saya ( actually mana dia kasi saya pergi sorang, last week pon dia membebel2 dlm Ym dan skype sebab saya sorang je girl.syukur mmg xda ape pon berlaku.how sweet he is ). Pendek cerita ps ok aje..cuma part paling mengong sekali bila cover cik nikon nih jatuh masuk longkang.Pengko beno tangan (kata org perak le) saya masa tu. Dah la masuk longkang.Gelap pulak,suluh menyuluh la dengan hp abg saya n incik faiz.Kelakar tapi masa tu saya dah mmg blurr gila gak la.xtau nak wat ape wehh.Then, abg saya suh cari ranting p jolok2.tapi xjumpe, nak xnak amik tripod panjgkan 1 kaki n jolok (sambil abg saya menyuluh lampu).Saya pon kuis2 la dgn tripod bw cover tu ke tepi sket.Tapi masalahnya saya nih kan 'rendang' sgt,tgn pon mana sampai nak p amik.Dah la kotor gila kot2 ada lipas naya la saya ni,kan ke saya ni terlalu 'berani' dgn cik L.I.P.A.S tu.Pastu,incik faiz la celup masuk dah la lubang nya kecik siyan lak dia bersusah p amik..Thnks kat kamoo :). Akhirnya dapat la..happy nya..cuma cover tu saya amik n balut dgn towel kamera. Kemudian kami pulang ke destinasi masing2. Sampai rumah around 12.45am.Makan zinger max then online sampai ke 3.ooam ( mengemel pics kos kamera saya kehabisan bateri : mmg sgt2 sibuk yang terlampau2 sabab saya preparing slides presentation dan membaca syllabus 1st year saya hingga lupa byk menda..haishhh, sns apa nih?? change ur attitute k )Then saya dah x mampu nak stay up mlm td trs ZzzZz n smbung sent pics kol 6.30 ( afta NMI )...then, siap2 untuk pulang ke kg! Tiket shuttle train ke kampar kol 1.00pm.so sempat lagi la saya mengupate blog!!
"zombi" yang suka makan cover nikon tu ;p

kIsah 2 : Ada ke saya keluar dgn abg saya, kamu kata saya berdating?? F.I.T.N.A.H~ Jgn nak tuduh yang bukan2 kalau xtau pape.. ada jugak nak kena sekeh nih..Sabar SNS..huh, kalau saya ada kekasih pon apa masalah kamo??Saya xkan keluar dgn mana2 lelaki berdua semata2 tanpa urusan penting n selalunya saya akan bersama abg saya! Eii,meluat sungguh perangai kamoo! Tq kerana selalu mengambil tahu pasal saya tapi jaga sket perangai tu jgn wat org rase xselesa dgn kamoo~ Maaf kalau terlebih bertaip nih.. Allah merahmati kamoo
!

to : Mr Halim - TQ so much for everythings.Salah silap dan segala kekurangan harap dimaafkan! Update me ye~ May ur works done successfully!

Note 1 : Dah 2,3 ari mak dah prepare macam2 untuk kami anak2 yang akan pulang nih..Mak, tgu ye, ptg nnt kita jumpa.

Note 2 : ari ni ari pekerja..bg student macam saya, boleh x off study sehari? Sungguh, otak saya sgt tepu melihat buku2 perubatan yang terlampau tebal


Note 3 : Post yang lebih santai ;)

  • Digg
  • Del.icio.us
  • StumbleUpon
  • Reddit
  • RSS

0 comments: