Container Icon

Suka Pelangi Saya?

Terima Kasih =)

cAtAtAnku ~ sns ~
Assalamualaikum wbt...
Alhamdulillah, hari ni terasa sedikit gembira.Rasanya agak banyak juga kot.Sejak pagi panggilan masuk bertubii-tubi tapi tak diangkat pon sebab memang tak rasa nak angkat, tapi si pemanggil tak berhenti menghubungi.Getus hati, mesti ada hal yang penting kan.Masa sampai di Stesen Kampar,terus telefon si pemanggil tadi.

*berborak seketika* ...

Isnin ni ada temuduga Hosp Assunta. Alhamdulillah.....

Jam 3pm, panggilan jauh pula.Tersentap dari lena dalam perut kereta api. *sembang agak lama dan gembira sangat*...
Di MV tadi terjumpa kawan sekolah menengah, tapi tak sempat tegur.

Jam 10pm : Ym dari Ana aka laling... "esok kte konvo". Tahniah laling, kita doa dari jauh ya! Moga segalanya dipermudahkan. Deanlist juga kan...Alhamdulillah, moga najjah ye untuk ijazah seperti diploma juga. Sayang sangat kamu.Rindu juga, peluk kuat-kuat T-T. Bercampur perasaan kita ..

Jam 10.28pm : Panggilan tak dikenali, jawab : Syazwana, Selamat hari raya.. *selamat hari raya*. Siapa ya? _ _ _ _ _.. *sembang juga seketika.....InsyaAllah, CD nasyid indie akan diterima. [so, dah boleh agak lah siapa telefon kan? ]

Hari ni memang terasa sangat gembira hinggakan saya rasa takut sesuatu yang buruk.Ya Allah, berilah kebaikan buat saya dan insan-insan yang saya kenali. Tadi juga membaca blog yang dikemaskini oleh senarai tepi tu. Buat Annas, kamu kenapa? Kamu tau kan, kita sentiasa ada bersama kamu.Kalau ada masalah, insyaAllah kita sedia membantu yang termampu.

Nota 1 : Nampak gayanya kena tunda balik Perak, Alhamdulillah abah dah keluar hospital.Ada orang teman mak di rumah.InsyaAllah, selesai segalanya di sini saya akan pulang.

Nota 2 : Terima kasih mak, benarkan saya pergi temuduga dan terima kasih atas doa mak juga.
Terima kasih Allah..Terima kasih Halim untuk Cd dan buat kalian pembaca yang tak jemu-jemu membaca dan beri komen dan memberi semangat buat saya.Terima kasih =) Moga Allah saja membalas jasa kalian.

P/s : Esok rumah terbuka Dato'.. Ahad pula di Kajang saja..

  • Digg
  • Del.icio.us
  • StumbleUpon
  • Reddit
  • RSS

0 comments: