Container Icon

Suka Pelangi Saya?

saturday....

cAtAtAnku ~ sns ~
baru pulang dari family dinner : village view jln reko . (malam ni x snap byk pics pon kos sgt lapoo n sangat penat jugak sebenarnya). em, just edited my beautiful niece yang makin membesar ni. it's been so long i haven't upload her latest pics right? oklah, her litta aunty nih quite busy la~ ( kerisauan la pulak saya pasal mini research project; apa disease nak buat??? any idea..?)
nak buat pneumonia tapi kat situ xda kes itu...adoiiii. toin.toin.paler mengecut n mengembang constantly ;p....

gaya c kecil : dia yang sangat obsess dgn laptop saya ( actually suma brg saya pon )
dia yang terlalu saya sayang~

-------------------------------------------------------------------------------------------------

Then pagi tadi photo shoot : cter lain kali ek..keke. ahaks.. majuk kah?? sinopsis - untuk album nasyid indie
. tapi masih kurang memuaskan la. sungguh xda bakat la saya nih. sori ya halim.. tapi suka je dgr celoteh dia. cumanya saya kan pasif. mendengar lebih baik...;p ( utk memula je la.bila dah tahu rentak & irama.. talkactive la saya nih ) gmbarnya, biarlah suprise.. kalau boleh nak tunggu album keluar dulu. btw, tQ kat Halim kos hire saya !

note 1 : ahad yang TERPAKSA pulang ke KKB ( ikhlaskan hatimu SNS)

note 2 : saya sempat membaca novel..alhamdulillah, akhirnya ada ruang untuk membaca selain dari buku perubatan yang x mungkin dapat khatam!! adoiiiii, tolong lah rebus & kasi saya minum blehhh???

note 3 : ada org kata saya sesuatu....em ???

note 4 : ada org selidik FS saya jugak ( xpe la, saya lebih update FB saya) - tQ ya bakal doc tu..haishh, saya pon xmahu dia laaa ( saya masih mencari tapi bukan dia, kamu x perlu risau ; saya tahu kamu membaca ini juga) selidik la puas2 ;p

note 5 : untuk penyelidik saya ~CINTA ADALAH SESUATU YANG MENAKJUBKAN.KAMU TIDAK PERLU MENGAMBILNYA DARIPADA SESEORANG UNTUK MEMBERIKAN KEPADA ORANG LAIN. KAMU SELALU MEMILIKINYA LEBIH DARI CUKUP UNTUK DIBERIKAN KEPADA ORANG LAIN~

p/s : blog berehat seminggu lagi ... ( entry cinta pulak ; pesanan buat mereka )

  • Digg
  • Del.icio.us
  • StumbleUpon
  • Reddit
  • RSS

0 comments: