Container Icon

Suka Pelangi Saya?

im ready for final posting !! yeay

cAtAtAnku ~ sns ~
just interpretation on pictures
klik tuk besarkan gambar
  1. tilam kekabu + 3 bantal kekabu ( mom's made ) + 1 comforter
  2. toiletries + laptop + tv + beg belang ( nmpk x bear tortoise tu ?? , nnt kamu tahu nape kat situ ada )
  3. kotak A4 ( notes + buku perubatan ) : kan dah kata nak bawa sekotak je sebab sgt malas nak membaca..uwaaa ( noty gerl)
  4. beg kasut saya ( 4 pasang dalam tu)
  5. kesemua brg2 yang akan d bawa ( kipas ada kat bawah umah masa tu)
  6. beg pink + chocky ( em, kam + extension laa)
  7. fan ( kos umah saya kat sana langsung xda ceiling fan)
  8. 1st kid saya ( mcm2 ade : steteskop + ubtn + x lupa salonpas n plaster )
  9. beg baju ( kan dah kata nak bawa 1 je )
inilah sebab kenapa saya bawa teddy bear tortoise (kaler coklat, yang hijau tgl). em, anak2 yang bakal saya tgl d umah 3bulan setengah.. sob.sob.sob !!

note 1 : esok berangkat ( macam la jauh sgt pon) famili saya perli saya : macam bawa bilik ke sana !! mcm nak duduk 3 tahun..;p

note 2 : kan saya sgt suke tortty ( kura2).. em, actually saya suka sgt pets ( kucing, arnab, anak rimo : considered pet la jugak bagi saya )

  • Digg
  • Del.icio.us
  • StumbleUpon
  • Reddit
  • RSS

0 comments: