Container Icon

Suka Pelangi Saya?

di hujung jalan mati

~ sns cerita tentang ~
Assalamua'laikum wbt...

Sallallahu 'alaMuhammad, Sallallahu 'alayhiwassalam..

Duhai manusia...
Kau curi
kau rompak
Kau ambil
Kau rampas
Kau kebas
Aku 'punya'...
Aku punya??
Tiada satu pon aku punya..
Semua Allah punya.
Allah, aku mohon..
Kau makbulkan doa-doaku..
Yang baik di pandangaMU Allah,
Aku di hujung jalan mati....

saya mahu ini....

Ya Allah [Wali Band]
Ya Allahu Ya Rabbi
Ya Allahu Ya Rabbi
Ya Allahu Ya Rabbi
Ya Allah
Ya Allahu Ya Rabbi
Ya Allahu Ya Rabbi
Ya Allahu Ya Rabbi
Ya Allah
Ya Allah jangan Kau coba aku
Melebihi batas mampu dan sanggupku
Ya Allah bila memang Kau coba
Aku percaya Kau sayang padaku
Ya Allahu Ya Rabbi
Ya Allahu Ya Rabbi
Ya Allahu Ya Rabbi
Ya Allah
Ya Allah lindungilah diriku
Dari yang menjahati menzhalimiku
Ya Allah Kaulah Maha Segala
Engkaulah pelindung hidup dan matiku
Ya Allahu Ya Rabbi
Ya Allahu Ya Rabbi
Ya Allahu Ya Rabbi
Ya Allah
Ya Allahu Ya Rabbi
Ya Allahu Ya Rabbi
Ya Allahu Ya Rabbi
Ya Allah
Ya Allah jangan Kau coba aku
Melebihi batas mampu dan sanggupku





Nota : Nak nangis boleh?? hoho....tak payah, simpan untuk kegunaan yang lebih berhak. Pinjam bahu sajalah... T__T

Jantung Hatiku : Apa saja kemahuan, minta sajalah kepada ALLAH SWT. Allah beri apa yang kita PERLUKAN di pandangan DIA Yang Maha Mengetahui.

  • Digg
  • Del.icio.us
  • StumbleUpon
  • Reddit
  • RSS

3 comments:

Anonymous said...

bole bole. jom kite nanges same2 uhuhu.

Jamal Rafaie said...

Salam..

Sape lukis gambar akak tu?

Aimi Zainudin said...

jangan sedih2...

biasa lah tu..

tak kan na sentiasa gembira...
Bila gembira tu hilang..
Baru kita akn tahu nikmatnya gembira itu....

Teruskan perjuangan (: