Container Icon

Suka Pelangi Saya?

a.johnny dan a.charlie

~ sns cerita tentang ~
Assalamua'laikum wbt..

Saya perlu tidur awal ni, tapi sekarang baru sudah jam 1.03am! Malam masih muda, orang kata. Saya tak kata apa cuma menaip saja. Pagi ni akan ke hospital, bahagian onkologi. Mungkin juga pertama untuk rawatan kemo. Dan seperti biasa, tunggu dan tunggu je la pagi nanti.
Bagi mengurangkan kegusaran hati saya ni, sajalah mengemaskini blog ni dan mahu membuat mata mengantuk.hoho.

Dalam pada tak boleh tidur dan perlu tidur, sajalah saya godeng-godeng lappy ni. Terjumpa gambar-gambar zaman kolej. Rindu sangat, rindu steteskop, rindu nak pakai overall, rindu semuanya. Entahlah..yang paling saya rindu mestilah abang Johnny dan abang Charlie saya.
sem 1, Dec 2006... *a.Johnny*
Sem 2, April 2007 *a.Charlie*

Oklah, entry merepek saja ;P
Terima kasih kerana sudi baca dan mohon maaf andai membuang masa kalian membacanya!.
Selamat malam Malaysia.... Selamat petang Moscow~

Nota : Banyak perkataan 'sajalah' dalam entry ni. Layanzzz. Bismillahir Rahmanir Rahim, dengan nama Allah aku hidup dan aku mati.. ZzzzzzZz

Jantung Hatiku : Allah, perkukuhkan hati,jiwa,dan seluruh anggotaku menahan segala bentuk perasaan yang bakal wujud dan tetapkan imanku di jalanMU.

  • Digg
  • Del.icio.us
  • StumbleUpon
  • Reddit
  • RSS

2 comments:

Jamal Rafaie said...

Salam..

Muka lain la time tu.. hehe..

Anonymous said...

wah. abg Johny n abg Charlie hensem maa. bole berkenalan? huhu.