Container Icon

Suka Pelangi Saya?

Sinar Sebuah Impian

~ sns cerita tentang ~
Assalamua'laikum wbt

Allahumma ma asbaha bee min ni'matin, aw bi-ahadin min khalqik, faminka wahdaka la shareeka lak, falakal-hamdu walakash-shukr.
(Ya Allah, nikmat apa saja yang aku perolehi di waktu pagi [petang] hari seseorang di antara makhlukMu sebenarnya adalah dariMu, yang Esa dan tidak bersekutu, maka bagiMu segala puji dan syukur)

Tiada apa yang lebih menggembirakan dan mengujakan bilamana sesuatu impian hampir terkabul satu demi satu. MashaALLAH, jangan berhenti bersyukur! Jangan berhenti berharap dengan Allah! Jangan! Dan jangan putus asa! Rezeki Allah luas dan sering kali datang dari arah yang tak disangka-sangka =)

Sekadar entry pendek untuk meluahkan rasa syukur yang tak terhingga untuk satu berita yang cukup buat saya melirik panjang bibir yang sudah beberapa tahun lupa untuk tersenyum ni :D. Apapun masih terlalu awal untuk dikongsi bersama-sama! Doakan saya yer. Kalau teman-teman yang setia membaca blog ni, pasti sudah tahu berteka teki impian yang mana satu. Ya impian itulah! Doakan saya, insyaALLAH :).

Kalau boleh ingin saja teriak untuk dikongsi dengan seluruh pelusuk dunia, tapi tunggulah bila tiba masanya! Kawan-kawan, terima kasih doakan saya selalu dan mohon doa dan terus berdoa untuk saya ye!

Jantung Hatiku : Nutrition & Dietetics =)

  • Digg
  • Del.icio.us
  • StumbleUpon
  • Reddit
  • RSS

0 comments: