Container Icon

Suka Pelangi Saya?

Penantian satu seksa

cAtAtAnku ~ sns ~
Assalamualaikum wbt..
Tergerak hati nak update blog..Aduh, peritnya menunggu sms orang tu...Cepatlah sms saya.Bukan apa, result dah keluar tapi Cik SNS malas sangat ke sekolah[kolej la] sebab alhamdulillah dah tau lulus cuma nak tahu keputusan penuh je.Petang semalam masa di Bank Negara ;*lagu What about now berbunyi, ingatkan akak sms rupanya Dekwan bagtau result dah keluar.Rasanya ramai yang tak tahu sebab semua dah balik kampung halaman.Sebetulnya, dari exam haritu lagi saya berharap lulus saja kan sebab memang payah nak lepas final year ni.Then, malam semalam telefon mak bagitau result dah keluar dan masih belum tengok lagi dan yang paling penting minta doa mak.

Dalam pukul 11pm tadi Intan sms bagitau juga pasal result, katanya lulus cuma keputusan penuh juga belum diketahui. Alhamdulillah, syukur lillah..Memang itu pon yang saya harapkan.Tak peduli apa dah janji lepas tak sangkut.Baru sekejap tadi dalam 9.30am Dekwan sms bagitau sorang pelajar lelaki je sangkut dari 8orang mereka manakala 13 pelajar perempuan sangkut dari 46orang.

Nota : Terima kasih Allah atas nikmatMU..Masih menunggu sms ni untuk keputusan penuh. Doakan saya tau

  • Digg
  • Del.icio.us
  • StumbleUpon
  • Reddit
  • RSS

0 comments: