Container Icon

Suka Pelangi Saya?

PrOmO.... Nasyid Indie


cAtAtAnku ~ sns ~
Salam alaik.. Kalau kalian masih ingat tentang 'kerja' saya sekitar May lalu, maka ini lah albumnya...
Rata-rata kebanyakan blog setiap artis dalam album nasyid indie menceritakan perkara yang sama. Maka, saya tak perlu mengupas lebih terperinci tentang album ini.

Ehsan nasyid indie
"Assalamu'alaikum..subhanallah..pada saat2 akhir produksi album Nasyeed Underground ni banyak perubahan besar akan berlaku, sesungguhnya kita merancang tapi Allah lebih tahu mana yg terbaik utk kita bersama. Pihak produksi Nasyeed Underground kini dalam fasa2 akhir sebelum terbitan album ni di mana perkara2 yang paling akhir dikemaskini hingga ke saat ini iaitu;

1) Jumlah lagu - 15 buah kesemuanya, senarai lagu dan artis yang terlibat sepertimana dipaparkan pada ruangan senarai lagu di sebelah kanan blog ini.

2) Artis Undangan - Devotees (single baru, 'Bukan Niatku'), Nice (single baru, 'Masih Ada Cinta'), D'MenC (single baru, 'Jalinan Kasih'), dan Fakhrul juara Akademi Al Quran TV9 musim ke-3 (Keceriaanmu)

3) Caller Ringtones - InsyaAllah setiap lagu dalam album ini akan disertakan dengan kod caller ringtones (CRT) atas permintaan ramai

4) Pasaran - Album ini akan dipasarkan secara 'underground' & juga di pasaran komersial.

5) Harga - Bagi pasaran komersial, boleh didapati dengan harga RM25.90 dan pasaran underground pula RM 19.90 (walaupun underground tapi masih tetap ORI)

Tempahan telah dibuka. Pastikan anda memilikinya sendiri kerana kepuasan yang diperolehi tidak dapat dinilai dengan harga semurah yang kami tetapkan. Sila emelkan nama, alamat, no. telefon, & jumlah tempahan ke abdhalim.ahmad@yahoo.com ."

Nota : Saya menunggu album saya ini...Tak sabar tapi tetap kena sabar.

  • Digg
  • Del.icio.us
  • StumbleUpon
  • Reddit
  • RSS

1 comments:

MrRk said...

cute..d ko mkaintindi