Container Icon

Suka Pelangi Saya?

tag dari K.izz + K.natt

cAtAtAnku ~ sns ~

Dari k.izz sayang.. :) miss u sis

1) Anda perlu printscreen wallpaper yang tengah anda guna sekarang, jangan tipu2 ek tak suka..
=Okies!




2)Bgtau nape anda suka wallpaper itu ?
- Saya nampak xbape gemuk dan saya nampak happy walau hakikatnya saya tidakk :)

3)Tag people to follow this question?
- Ana
- Annas
- K.natt
- K.Adee
- IzzahSakinah aka Nad
- K.Sufi ( walaupun k.izz dah tag akak )
- K.Siti


-------------------------------------------------------------------------------------------------

from K.izz dan K.natt ( nasib baik sama )..

1. Bekas kekasih saya adalah :
- em...andai itu kekasih..tp rasanya mmg pasti tidak... maka, tiadalah jawapan :)

2. Saya sedang mendengar :
- siaran ulangan khutbah Jumaat di radio IKIM

3. Mungkin saya patut :
- Melipat ganda amalan di sepanjang bulan Rejab, Syaaban dan Ramadhan seperti mana saya berusaha untuk berjaya di sem akhir saya ni... Ya Alllah, bantu saya!

4. Saya suka :
- Saya suka bila bersama keluarga... kerana mereka sentiasa ada bersama saya ... Terima kasih Allah..

5. Sahabat-sahabat baik saya :
- Ibu & famili
- Ana ( The bestest schoolmates ..thnks laling )
- Annas ( The bestest boyfriend.. kawan lelaki dowh tiada hubungan istimewa )
- Sherrin & Valen ( My bestest friends in college )


6. Saya tak paham :
- kenapa manusia sentiasa dengki dan dendam

7. Saya kehilangan :
- Orang yang saya sayang.... Allah Maha Mengetahui

8. Ramai yang berkata :
- Siti selalu boleh...

9. Makna nama saya :
- Siti : puan ( hakikatnya masih cik...cepat2 la tukar status ;p )
- Noor : cahaya
- Syazwana : Bauan kasturi

10. Cinta itu adalah :
- Suci..jangan dicemari... ' cintai DIA jika kau mahu mendekatiku '

11. Di suatu tempat, seseorang sedang :
- Berfikir..hanya dia saja yang mengerti apa yang dia fikirkan...kerana di dalam hatinya terlalu penuh dengan pelbagai persoalan hati..

12. Saya akan cuba :
- Sedaya mampu kerana saya BENCI kehilangan apa yang saya inginkan

13. Ayat SELAMANYA membawa maksud :
- SAya akan betul melaksanakannya...

14. Telefon bimbit saya :
- Nokia 6600
- Sony Ericsson W705

15. Bila saya terjaga dari tidur :
- Tengok HP : lihat jam, Oh..bestnya kalau masih panjang lagi untuk tidur

16. Saya paling meluat apabila :
- Mengada-ngada + tunjuk diri hebat+kaya...pada hakikat ada yang lebig BERKUASA

17. Pesta/Parti adalah :
- Saya suka bersendirian..em, congested.Sesak nafas saya

18. Haiwan yang paling comel yang saya pernah temui ialah :
- Anak harimau putih

19. Peringkat umur yang paling menyeronokkan bagi saya ialah :
- Zaman kolej

20. Hari ini :
- pulang ke kg ( jumpa mak abah..sukanya saya )

21. Malam ini saya akan :
- Sorang-sorang belum tidur...online puas2 sejak 4 minggu x online 'betul2'

22. Esok pula saya akan :
- Membaca ttg BELL'S PALSY dan membuat mini project

23. Saya betul-betul inginkan :
- Jodoh saya beserta kejayaan yang cemerlang..seperti impian dan angan2 saya

24. Ketika anda lihat wajah anda di hadapan cermin pagi ini :
- Pesal rambut teruk sangat....ambil sikat dan sisir rambut.

25. Pusat membeli-belah atau arked permainan :
- Shopping...part of my life :)

26. Makanan Barat atau Jepun :
- Barat ( sebab tu saya ambil cert in western cuisine )

27. Bilik yang terang atau gelap :
- ikut situasi

28. Makanan segera adalah :
- Yang akan saya makan jika saya terlalu terdesak kecuali keropok...yang tu suka beno

29. Ayat terakhir yang anda katakan pada seseorang?
- Salam ( kat Annas sebab ym dengan dia )

30. Siapa yang anda mahu Tag?
- Kalian yang membaca..

  • Digg
  • Del.icio.us
  • StumbleUpon
  • Reddit
  • RSS

7 comments:

Izzah Marzuki said...

wana,

hehe.. thanx for answering..
penat kan jawab ni kan..
hihi.. goodluck~

chAq said...

tu la k.izz, tapi xpe.. rehat2kan minda seketika :)
lain kali tag lagi yee

ღ~n0n0i~ღ said...

Hihi.. tag ni menyeronokkan.. for me lah.. hiihihi

izzahsakinah said...

Hiuhu. Wana tag kita.
Okeh ;)

chAq said...

k.noi, buat ek. :)

nad pon kena buat ;p

aNa_mE said...

byknya tag..waaaaaa~
laling memberi byk blogwork la..
nnt ye laling..perlu masa tuk settle down dgn hal2 lain dlu..then kte jwb tag ya..~

chAq said...

alrite laling..
take your time k