Container Icon

Suka Pelangi Saya?

sering kali kita diUJI...

cAtAtAnku ~ sns ~

salam... maaf, lately blog nih penuh dgn luahan rase ( salu pOn gitu kan ). dalam sibuk2 setiap blog aku bace ttg perang d palestin, blog aku xda pulak ek... em, 1 hasrat aku pendam dari sek lagi.. aku mmg tingin nak jadi volunteer... join MERCY ke..tp ati tetap merOnta2.. baru2 nih, masa aku cet dgn kak la.die pon punyai hasrat y sama.. even die d bumi saudi, mak aku sungguh risau keadaan die kat sana..mummy ku, dun wori k..v luv u so much =)

pg nih, cter nya... aku "ditinggalkan" ALONE... ALONE di umah nih. mlm td D dapat kol from patient..em, eceli patient aku pOn.. tp die y salu sibuk2 nak handle.. padahal folo up je kan.. tp case sendiri x amik peduli.. hai manusia oh manusia.. nsb baik aku x pggey hewan je td..
aku bukan sgt marah.. tp aku hairan nape ek nak jeles?? nape ??? nape???? lu pikir la sendiri jawapan die!! terlalu banyak perkara y wat aku terluka d sini...sepanjang aku kat kemaman nih.. kawan sendiri wat aku gini.. saya xda PERASAAN ke ?? saya nih PATUNG BEBIDOL ke??? saya TUNGGUL KAYU REPUT ke?? setiap org dilahirkan dgn kelebihan masing2.. nape nak ade sifat IBLIS LATNATULLAH... yA AllAH, bukan kan lah pintu hati mereka.. baru skrg aku sedar.. em, dah lama gak la eceli. cuma aku ignore...ignore..take for granted.. namun keSABARan aku bagai terpijak2 dgn psycho korang nih...

ya Allah, setiap sujudku..segala utkMU.. bukakanlah pintu hati mereka... xpe jika mereka wat pade aku.. tp jgn pade y lain.. kerana keSAKITan hati y teramat tu terlalu perit tuk diperjelaskan.
saat ini... aku sgt2 pelukan mummy aku... kuatkanlah ati aku YA ALlAH.. tiada tempat pengaduan selain padeMU.. SNS perlu kuat... SNS nak masuk 21.. SNS xpelu takut.. ramai lagi org y sayang SNS kan.. kuatkan ati lil gerl....... dun easily give up!! tq to all... tuhan saje dapat balas jasa korang...

aku nih demam + flu y melampau + tekak y sgt sakit... mental n fizikal pon unbalance + cOngnitive y bercelaru...

  • Digg
  • Del.icio.us
  • StumbleUpon
  • Reddit
  • RSS

0 comments: