Container Icon

Suka Pelangi Saya?

1 day nearer... EXAM...

cAtAtAnku ~ sns ~

tahap body temperature aku masih tgi.. arghhh, siap kena perli dek pakcik kedai runcit depan umah sewa aku nih... yela,salah aku jugak.. minta trs " pakcik nak panadol "..salam edak ape x.. sns, sns.. nape nih.. F.O.C.U.S k.. =) oh ya, pakcik tu perli aku gini " dah nak abis kan, lagi 3mgu je kat sini ( intro baikkk punyaa ) laz2 die ckp, beli ubat..x g amik kat spital..." kan ke free je.. eceli malas..ops, bukan malas..kurang rajen je nak g spital y sekakang kera jaraknya dgn umah.. leceh.. kot2 jumpe dR F ke kan..lolz.muka pon sembab gile je..almaklum la demam!! demam panas gak la nih.. tp kena fight2 laa.. flu dah ok sket..kalo x, inhale + xhale ikot mulut je aku...

rini aku lengkapkan case stdy aku " STROKE ".. hopes clinical xm nih dapat kes stroke gak la.. aku nih dah la cepat mengellllabah kalo nak xm~ xm disorder tOll la. demam tu such a small matter je la kalo xm..

final nih aku xtau pOn jadual nya..adoi.. dak2 lain pon xtau gak.. camner nih.. pektikel dah nak abis.. xm middle of feb nih... subjects sem nih

  1. neurOlogy ( sub paling aku mengong kot.. susah beb.. saraf+otak = aku y nOneng paler )
  2. peads ( suke sgt kos blajo pasal kanak2..tp byk nya la apal2 nih..hoho )
  3. geriatric ( pasal golongan2 vateran...so byk la penyakit2 nya kan )
- eceli, +,-,x, semua... subjects tu mmg pening... tp posting kali nih kat KEMAMAN lagi pening...
mcm2 hal laaaa~
dOk tgu lecturer dtg assess nih.. adoiii, riso!!! dapat patient y ok xpe la.. kalo x.. mati saya!!
tp xsabo gak nak masuk OT ( operation theathe ) hopes dapat tgk normal delivery gak..lolz
pOst mOrtem..tgu ari nak masuk gak.... ari2 lalu forensic tu... cam CSI lakzz..

em, ok lah.. xda ape nak ceter sebeno nya... nak menjawab soklan ati dr seseorg...
" i am single " belum jadi " im nOt single "... saya mencari suami.... saya mencari imam saya ...
saya TIDAK mencari semata2 seorg KAWAN LAKI.... tq 4 asking dis kind of ques...
saya prlu fokus tuk study saya!!! tp saya suke berkawan... cume terlalu sukar tuk menjadi teman y rapat tuk saya... ana, betul x??? hihihi... =) ( jwpn y indirect y mampu aku bagi )..em...

pray hard tO ALLAH =) inilah "kekasih saya skrg" MR SKELETON...

  • Digg
  • Del.icio.us
  • StumbleUpon
  • Reddit
  • RSS

4 comments:

aNa_mE said...

yup..ct sorg yg pemalu n ramai kwn..tp yg mana menjadi pilihan hati..smua org masih tertanya n ternanti-nanti..

oh nooo..ct masih kawan ngn MR SKELETON tu ke? igt lg tak masa kte form 5 ct?nnt kte post kat blog kte..

chAq said...

dis is ma skeleton from kolej... i relil luv skeletOn... =)..
laling, pic tu kita amik letak kat facebook kita..
kita pOn x pasti sape pemilik gantiaan dalm cabinet tu.. but i think an indian gel la...

aNa_mE said...

ranjini kan..jz remember this gurl name last nite..tah cam ner tetiba dtg nama tu..

chAq said...

d one n only rison : u misses her sO much i guess..lolz~
aahh... macam die jee!!