Container Icon

Suka Pelangi Saya?

alhamdulillah...

cAtAtAnku ~ sns ~


salam... maaf la lama dok update.. lame ke tgu ( merujuk kpd "pembaca" bLog kita nih.lolz or mayb i y terPERASAN lebeh neh??? sns oh sns ) hepi belaka a lil gel nih... lil ke?? gOin to b 21 dah sns oiiii... dah kOmpem dapat 'KEY' dah nih..., meh aku kabo nape lama aku x update nih

  1. bz siapkan presentations aku (6 cases tau.. but y kompem aku present STROKE + TBI + DOWN SYNDROME + CP ) y len tu.. pepandai la aku nnt..lolz
  2. ketakutan pade HOD aku... ahaks.. [s]t[u]p[i]d rison y aku wat.. =)
  3. kekurangan keRAJINan y ada dlm diri lil gel SNS nih.. bukan m.a.l.a.s k...
  4. tiada masa sengang y leh d fokus tuk update nih ---> due to as the risons abOve la..
rini pulak nape aku update... nak tau nape??..
  • all this while i am here ---> kemaman, dis is the NO STRESS WEEK.. alhamdulillah, yA Allah.. terima kasih kabulkan dOa aku.. n tq to mA bElOvEd mOm... =) tiada marah2 by MR HOD.. + dapat pujian lagi.. bukan harapkan pujian tapi mmg HOD xpenah puji students pon..n sepanjang aku hirup oksigen sini xpenah kena puji.. mgu nih la 1st tym.. more than once yee!! so, kira ok la kan.. alhamdulillah sgt2.. segala rase keSYUKURan hya padaNYA =).. tetibe ma lips kembali tersenyum laks.. macam dapat bOifren je ( haha... xpenah lak rase suke gini, dpt bOifren best ke??? or juz sementara..hoho )
  • smlm mak aku kOl .. sebab kedit aku y mengalami masalah kegawatan y melampo.. ( ari2 aku y kol..hahaha ) then, we discussed --> family visit + ma beloved bro's cOnvO day.. mining, semua dtg tgk aku kat sini... rentetan nya.. jum dpn ma bro akan pick aku kat kemaman.. then meet y len d kOntan kos dey ol bertolak lewat.. then g umah uncle aku kat kontan.. ahaks.. uncle aku y ade kandang kuda n ladang dragon fruits... pehtu sabtu g kOnvo abe.. then ahad aku g keje..then smbg cuti CNY lak... =) suke nya sns dpt jumpe sume..x saba.. x saba.... r.i.n.d.u*
  • ade menda aku rase kurang senang --> aku pantang siket org y culeh wat keja..dis is tOday stori bout ma collegue y menculeh.. geram aku.. sian patient tu. maleh nak cter pepanjang ( nih mmg betul2 malas ).. kos sakit ati aje..
  • erm.. macam x saba nak masuk 21 nih. tp kan, boifren xda lagi..kekekekeke.. tulun .. tulun .. tulun.. xda sape nak saya lagi..hihi.... dr F ?? hohoho... ati
    cakap.. WA...


nih pic kat pantai area2 dungun...



  • Digg
  • Del.icio.us
  • StumbleUpon
  • Reddit
  • RSS

2 comments:

aNa_mE said...

alamakkk..
dia dah dkt nk dpt KEY la..
nk gak!!!kongsi2 ekk

SNS said...

laling.. kamu akan dapat 2 bulan 18 ari selepas kita.. but u have "sayang" 1st la..
i xda lagi..lolz