Container Icon

Suka Pelangi Saya?

mIxEd sTories with rEmIx feelings ( * ~ * )

cAtAtAnku ~ sns ~

salam.. ngtk sebenonya.. tp kan, pas kena brain washed rini ( sama2 membasuh otak memasing ) penuh LUAHAN RASA n keTIDAKPUASan ati tentang ape y terpendam selama nih ( sepanjang d hospital kemaman nih ).. akhirnya HOD paggl tuk wat confession.. f2f yer!!
so, disebabkan aku mmg suke wat isu.. aku gak y mula dulu.. sememamngnya aku terlalu byk per y aku x suke kat sini.. 85% aku mmg x suke practical sini... kerana?? b.i.a.r.l.a.h r.a.h.s.i.a!! sbb aku rase posts aku sebelum2 nih pOn byk kena mengena dgn life aku kat kemaman nih...
aku x sabar sgt nak abiskan practical kat sini.. aku x sabar nak pulang ke kl..
xsabar nak amik final exam ( even, aku mmg x redi lagi ).. tapi nape perasaan BERAT sangat nak tgglkan hospital nih..yA Allah.., nape dgn aku nih???

erm, ketepikan pasal hosp kemaman.. sebab aku akan cter setiap kenangan kau kat sini pas aku abis nnt... tguuuuuu~ tp laaa nih, perasaan aku.. arghhhh, bEnci sungguh perasaan nih wujud...
tOlong la.. jgn la wat perasaan tarik tali nih.. menyampah tol laaa.
kalo suke ckp la suke.... klo x, xyah la nak wat gini..
aku xmo pk.. tp aku terpk.. mengong!!!!
doa... istikarah... tula y terbaik..... insyaAllAh.... jgn biarkan KEINGINAN menguasai KEPINTARAN mu SNS...

* mummy + daddy dah smpi kl.. abe dah kat kuantan... 2 ari lagi kita ketemu.. rindu sume..
sume ade nnt.. xcept kak zati ( keje under US + kak la d arab )... rindu*rindu*...
y penting.. byk sgt keje kena siapkan b4 dpt jumpe sume,.. n y pasti aku nih byk x study lagi..
waduh2.. sungguh x baik gitu..
k la.., gtg... =) nitezzzzzzzZzz

  • Digg
  • Del.icio.us
  • StumbleUpon
  • Reddit
  • RSS

0 comments: