Container Icon

Suka Pelangi Saya?

kesengsaraanku.......ah, kemaman oh kemaman~

cAtAtAnku ~ sns ~

dah 3 ari aku start keje kat kemaman nih… apparently, I felt so sien + sad….

1st day – It was dem bored kos juz observed..

2nd day – oni treated 2 patients n sumo nOt neuro or paeds cases…

3rd day – v attending a course “ early intervention programme 4 peads..” it was wOnderfuL .. me ma self gained a lot of things….

Juz ati aku msh kosong x rase hepi or pape.. n tah le, bila org hipo kan.. surrounding me…..

I juz need to b patience.. yA AllAh, kuatkan atiku….. jauh lagi perjalanan aku d sini…

mOge jauhi aku dari kejahatan…

aku dah xtau nak cter ape, kat sini x jauh beza sgt cume agak mahal le gak kat sini.. then rini baru jumpe karipap ubi..kalo x sume pon karipap ikan… otak2 pon.. ahaks seketul ikan dlm tu.. bukan cam kl..ehe.. pape pOn tu leh jadi cOmfort soon.. insyAAllAh =)

ade sesape ke menunggu keupdate-an blog aku?? Bese arr tmpt y kekurangan on9 nih y wat aku susah nak on9… but soon I wil bring broadband..hihi =)

to b cOnti…….



Sat,15.11….

Baru balik dr pantai.. near dungun nih.. ptg kang goin bek to kemaman…

Perasaan?? Kosong sungguh ati ku.. desiran ombak pon x dapat nak leraikan kelesuan ati aku..kosong sekosong nya… mengunggu msg seseorg?? Jauh sekali tidak…

Esok dah nak keja semula.. yA AllAh, cepatkan la putaran waktu.. ingin aku pegi jauh dri sini….

Rinduku pada mu…pada mu tuhan ku..yA AllAh, tingkatkan rase cintaku pada-Mu..

Rinduku juga pada mak+ayah ku…. Pada dia y belum ku temui, insyAAllAh soon.. ( juz to comfort ma self..hihihi )



Tues, 18.11

Im suffering here… yA AllAh, begitu lemah nya aku rase. Ingin ku terbang…terbang pulang ke kl sekarang jugak..setiap nafas di sini umpama menghirup CO y membuatkan aku sesak dan sengsara… benci gle.. siyusly til noe I dun even feel happy staying here!!!

BENCIIIIII~ n penah terasa begitu jatuh sejatuhnya ke bawah bumi..penah jugak aku rase give up gle..x sanggup nak continue praktikal aku kat hospital kemaman nih…

Xyah cOmpare hosp ampang n sini… terlalu jauh beza nya y xdapat aku nak luahkan. I was happy there.. here??? Dry heart y aku ade.. pesan mak “ blajo rerajen” insyAAllAh mak.. I wil fulfil ur wish……juz hoping dis disaster wil end ASAP. Even tho stil got 2 n a half months to go.. arghhhhhh, couldn’t luk bek,SNS must luk 4ward..SNS can do it…. Jia yOu ~

S.A.B.A.R itu kan separuh dari I.M.A.N…….ati y kering perlu dbasahi dgn mengingati AllAh……..em,cume aku adalah insan y serba lemah….

Sampai ke temu lagi miss blog ku… insyaAllAH, bln dpn akan ku terbang kan broadband aku!!

Mgu ketiga disini… aman seketika krn boss tiada…em,every single secs akan ku amik tuk belaja n trs belaja n nak wat assignment y bertimbun.. case study?? Duno wat to do..

Purely neuro case tiada lagi.. peads pulak juz 1st refered..haiyer.. but mayb aku aku chuz cp with hemiparesis je kot..

Y penting kena settle kan general theory punya assignment.. “ hand function n dexterity”..

Eceli rini berpeluang tuk online kejap juz x sempat nak update blog ku nih..

I saw him, pic with duno hoo.. nothing I feel, n yet insyaAllAh, aku yakin die bukan y aku nantikan =)

Juz tah la.. aku rase keciwa siket je kot….hurm, x sabar nak pulang ke kl+perak tuk beraya!.. n aku nak rehat sepuas2nya…

Kos reli back pain.. n eceli 1 wik d sini pond a memacam sakitnya… slightly bulging up mcm lump kat groin aku.. takut jugak kos ade tenderness… but afta a wik alhamdulillah, ok..ati aku maseh kosong yA AllAh….. continue d len masa…..



fri, 5.12.2008....


bru ari ni aku post..ahaks. kos aku kat kl dah.. alhAmdulillah.. smpai gak..

sengsara d kemaman sebulan nih...=)

mlm nih balik raya d perak la... yahoooooo!

tp byk jugak nak kena siapkan keja y bertimbun2..n study...ya ampun, penatnya...

p lunch dgn irene n sherrin td d mekdi d dpn spital ampang..ahaks, ma mind stil on DH... continue his study... master insyAAllAh... da best doc in ma life~

berbalik pade cter p jumpe irene n sherrin..hihi.. irene tgo muka aku nmpk penat n kuyu...

ye la...

aku d"dera" di kemaman... macam ape je...siyusly x suke kemaman.... sgt2 stress... sns stress???
huhuhu... sgt2 pelik. tp itu hakikatnya...tiket ke kemaman x beli lagi.. td kak mila cri tiket flight, xda y sesuwai... uwaaaaaaaaaa.. tabahkan atiku pas pulang ke sana semula.. 2 months more to go....

tah laa.......mcm2 benda kena pk..

gtg...


~ sAlAm AiDilAdhA ~






cantek kan jmbgn bunga tu... a bouquet of roses...
harapan ku agar ia mekar d dalam hatiku even
ia tetap akan layu d pandangan ku =) wangiannya tetap subur dlm setiap
helaan nafas ku...

  • Digg
  • Del.icio.us
  • StumbleUpon
  • Reddit
  • RSS

0 comments: