Container Icon

Suka Pelangi Saya?

today is saturday... =)

cAtAtAnku ~ sns ~

tah nape tergerak ati tuk menaip di sini... tatkala sume org dah tdo.. annas pOn kot.. ym aku x berbalas.. kebetulan masa die tgo aku, aku bz sket urskan pasal tiket flight. booking on9..em, then trs syp gitu...
then, kenalan bru ( smlm br 1st ym dgnnya ) eceli dah knl nick name die agak lama d ksh..cume belum penah tuk berbicara.. n sememangnya bila die post kat forum, if ma topic surely sumthings interesting even tho agak tragis tgrn nya... but sememangnya SNS kan.. surely take as +ve thought rite??
eceli dlm pnjg lebo berym dgn die.. tetiba die bg link blog seseorg; pengidap scleroderma atau dlm bahase melayu y mudah phm radang sendi.. or hardening in the skin or organ...
all dis while alhamdulillah blm encounter patient with dis disease.

em, eceli byk sgt keja aku x siapkan lagi

  1. ax tuk 3 stroke case
  2. completing ax n rx 4 muhammad kabir ( ma cutest baby ) - eceli esok aku kena treat die.. but disebabkan aku cuti, xdapat jumpe die.. wait for me ya.
  3. study... perkara y paling pasti perlu aku wat even aku mmg M.A.L.A.S....
  4. per2 y sewaktu dgn nya laa
aku pon sepanjang ari ni mmg jalan sakan dgn whole fam aku... pg aku g pasar kampar... then tgh hr pas zohor pegi medan gopeng.. 1st lady.. beli sarung tgn.. hihi
then trs ke jusco ipoh.. solat asar n makan mekdi. kos kat fud court atas tu majoriti " cha ya nun alif " mak pon ajak makan kat tmpt len.. mekdi la jawapnya.. 2 ari berturut2 makan mekdi..hihi. terlepas kerinduan aku pade mista mekdi y dah sebulan aku x jumpe kat kemaman.ahaks.. tp y sedey nya dlm jusco tu ade kopitiam.. aduh, kalo tau betta mkn situ je.. but next tym la.mak pulak pose, so pas kitaorg mkn mekdi, danisha lak muntah..abis bju die n opah nya kotor.. so kena la beli bju bru.aku pon mmg nk beli sandel.so shopping trs la..
then dah dpt bju danisha.. aku pilih ( semestinya pink ), aku pon meronda2 cr sandel.. n terjumpe ma fav pattern of shoes...semestinya tutup depan n x "seksi"..kos aku x suke pakai sandel or shoes y nmpk kaki aku.. aku pon beli ar.. but bukan 1 aku beli.. tp 2.. 1 sandel 1 kasut.. jenama y aku makin suke lately - hawkeyes~~ suke kos sedap bila pakai.. bak kate org mena membeli sedap memakai..kehkeh..
eceli ade 2 risons aku beli kasut tu..
  1. sandel hush puppies ku dah tgl ( tgh2 jln smlm )
  2. kasut carlorino dah hmpr sthn umo nya n dah agak usang
kemudian solat maghrib kat jusco.. then kami pon pegi makan char kue teow kat dataran ipoh..
tp aku suke yong tau fu, but nih ytf sup.. sup die superb kos mak pon suke..eceli ma mom amat particular dgn fuds nih.. but kedai tu.. tiptop..hihi.. y len bese2 je... then perjalanan d trskan ke umah angah ( adik mak aku ) tuk mak amik tempahan simpulan kasih nya..hihi..
then kol tgh mlm aku smpi.. dlm keta aku asyk on9 n kak zati pon sempat on9 d korea sana..
sis, dun forget ma present..hihi..

agk pnjg sns menaip nih.. maklum la cm lps grm sebulan tanpa tenet...
k la... nak B.O pulak..kekekeke.. =)

  • Digg
  • Del.icio.us
  • StumbleUpon
  • Reddit
  • RSS

0 comments: