Container Icon

Suka Pelangi Saya?

kekOsOngan hAti =(

cAtAtAnku ~ sns

mA empty heart come agains.. dis tym is juz like , wat shud i rite ya?? em, i duno wat is means by F.R.I.E.N.D ?? izit shud make fren sad/upset/depress/uneasy/-ve thought n blablabla things..?? tah... dari sudut ati kecik ku ini.. terselit sedikit kekeciwaan. SNS keciwa?? y?? erm, bilamana bersama org2 y punyai perasaan iri hati + hipO + dengki nih... wat eva.. aku tetap dlm dunia aku.. even kadang2 macam d kayangan..namun, tetap berpijak d bumi y nyata.. yA, AllAh. selamatkanlah aku... kekecilan ati aku y mmg x bape nak beso nih.. mOge d sinari dgn kebahagiaan.. ape y aku nak tekan kan kat sini adalah... K.A.W.A.N / S.A.H.A.B.A.T / T.E.M.A.N ade beze ke sume tu?? u tel me..em, dr segi sebutan, ejaan might be diff rite.. maknanya?? WA.. ade y kate sahabat adalah org y sentiasa ade d kala kita senang & susah.. kawan lak dtg n pegi.. teman lak ye sentiasa berada d sisi... bg aku, it juz a W.O.R.D.. word?? wat its means??? perbuatan n tingkahlaku tu y wat ia berbeza..tp hya sekadar istilah..tp,n tp..kenapa kebanyakan org xtau nak hargai org.. maksud ku bukan aku ingin d hargai..tp jgn la lukakan ati seseorg.. yA AllAh, Ampunilah aku... jika selama ni aku penah kasari hamba2Mu.. ampunilah aku wahai kenalan2 ku~ sesungguhnya, setiap y aku lakukan samada dlm sedar dan tidak...hya keampuanan y aku pinta~

mcm mepek je kan kita taip nih..aiyok tp sebeno nya nak nak luahkan perasaan jer.. juz tah..kekosongan ati nih makin menghurung hati.. i kol ma mOm.. yeah, but mulut belum terbuka nak cter atas sebab2 persekitaran y membatasi aku tuk berbicara dgn bOnda tersayang.. oh, yA Allah.. rindunya pade mak ayah ku..kaum keluargaku.. but thnks tO AnnAs, n mA nu fren SyArif.. ( 4 the ym today ) atleast can reduce ma sadness.. konklusi aku... mak aku adalah sahabat/teman/rakan/kawan y paling terbaik..

n tq tO all y amat2 aku sayang..n sayang aku jugak..korang tau sape korang.. kos keikhlasan dpt di rase d hati..namun sukar tUk d cari ganti... mOge kesedehan ini tidak berpanjangan...oh ya.. kasih dterima ana!! kuatkan ati tuk pektikal.. even kita suffer..but itu y akan wat diri kita lebih kuat kan.. =) masa untuk....

  • Digg
  • Del.icio.us
  • StumbleUpon
  • Reddit
  • RSS

2 comments:

aNa_mE said...

sbr la laling..kite pun tertekan ngn prctkl..waaaa!!de ke kna wat keje timbang lori..tu ke keje engineer??waaaa!!!xsesuaiiii!!!!

chAq said...

erm, bukan pasal keje.. tp pasal P.E.O.P.L.E....