Container Icon

Suka Pelangi Saya?

ke.L.E.G.A.an yang sedikit

cAtAtAnku ~ sns ~
Tika ini,saya sedang rehat seketika kerana sudah kehabisan idea untuk 'questionnaire for mini project'. Benar-benar buntu ni, laporan alhamdulillah siap dengan hati yang tenteram bersama-sama YMnya yang merah. Malam tadi entah pukul berapa mata saya lelap sebab bertukus lumus menulis.Yang penting sudah siap untuk dihantar, cuma perlu mengemaskininya bila treat pesakit itu dan perlu ditaip sahaja untuk 'case presentation' nanti. Lega,namun hanya 15% kerana selebihnya pada presentation,mini project dan menamatkan tempoh attachment geriatrics yang tinggal 2 minggu sahaja.
Ok, kerana si puteri kesayangan saya ada menyinggah sebentar tadi di rumah..Maka, lihat saja tempekan gambarnya berskirt pink ni.
Oh,yang tgh tu gambar masa d kg hari tu..
bertopi+beg baru...
berpeluh2 muka dia kan, baru balik kenduri kawen...
yang d tepi pulak, dia sedang kusyuk tgk upin ipin..
tapi aunty Zati dia kacau nak ambil gambar..
Tara..mau pulang sudah...

Note 1 : Terima kasih kerana menemani sepanjang saya berjaga..

Note 2 : Huh, cepatlah kasi idea..Sudah xlarat nak memerah otak ni..

Note 3 : Sony Center, cepatlah siapkan hp saya tu..Adoiiii

p/s : Mau pulang ke KKB sudah...xskxskxsk..

  • Digg
  • Del.icio.us
  • StumbleUpon
  • Reddit
  • RSS

0 comments: