Container Icon

Suka Pelangi Saya?

sAyA y tErUk 2

cAtAtAnku ~ sns ~
salam... lately agak ingka dgn aktiviti peribadi ( dgn alasan final sem ).. yA Allah, jika ketidak tenteraman y saya rasai kini kerana kelalaian saya..sujud dan tunduk ku padaMU..pOhOn aku djauhkan azabMU..saat ini azan maghrib berkumandang~.. behenti menaip seketika...

----------------------------------------------------------------------------------------------------

perasaan ini muncul kembali..yA Allah, benarkah aku ini insan yang paling teruk?? saya sangat2 x suke berperasaan begini.. salunya ia hadir bila saya nih terlalu lama online.. maknanya, saya lupa tanggungjawab saya sebagai muslim ( menuntut ilmu ).. saya hilang fokus*.saya x membuka buku malah sibuk saja bermain2...astagfirullah al azim.. nafsu syaitan kuasai saya!! lemah betul saya~ macam x risau je nak posting kat kkb.. padahal saya nih bukan lah cerdik sgt..
nilah la penangan bila tgh "cuti"..salu je sifat sensitif nih datang!!! pelik kan..org salu suke marah..saya nih..jd over sensitif n kadang2 terlalu peka pada sekeliling... bercampur baur rasenya.

tika ini..ati saya trs berdetik..jantung saya makin kencang lup dap nya..saya perlukan PERUBAHAN. ya, suatu perubahan ke arah y lebih mantap imannya pada Allah..
ingin sekali diri ini jelaskan n tekankan. ape yang ingin saya lakukan atas dasar diri sendiri..bukan kerana dia tapi kerana DIA, lillahitaala..insyaAllah. dOakan saya!

note 1 : fOkus?? penah 1 ketika fokus saya hilang entah ke mana..bus d depanku..alhamdulillah, Allah masih berikan oksigen kepadaku..

note 2 : saya perlu lebihkan masa mengadap nota2 saya..

note 3 : doakahlah kejayaan saya...insyaAllah.

  • Digg
  • Del.icio.us
  • StumbleUpon
  • Reddit
  • RSS

0 comments: