Container Icon

Suka Pelangi Saya?

Selamat Pengantin Baru K.Sarah

~ sns cerita tentang ~
Assalamua'laikum wbt

Saya berpegang dengan kata-kata ini 'andai mahukan kegembiraan dan kebahagiaan, kita perlu mendoakan serta sama-sama merai dan merasai kegembiraan dan kebahagiaan orang yang kita sayang'. Sungguh, ia sangat terkesan dan mampu dirasai ke dalam hati. Kita mampu menyerap kegembiraan orang lain :)

Al-kisah, Khamis malam Jumaat yang lalu selepas Isya' seorang sahabat dan merangkap kakak kepada saya selamat diijabkabulkan dengan pasangannya. Kisah cinta mereka? Ajaib tetapi biarkan nanti diceritakan oleh cik puan badan sendiri. Bagi saya, antara kisah yang patut dicontohi :).

Saat-saat majlis akad nak bermula, saya di kejauhan ni pun merasai debaran yang melampau-lampau (drama sangat kan?) tapi itulah yang dirasai. Gugup dan jantung mengada-ngada mengepam laju :p. Walaupun tak berkesempatan Skype dengannya, tapi alhamdulillah ada yang mengirimkan detik-detik indah beliau melalui WhatsApp :).

Cuaknya muka, memang macam tu ek kalau dinikahkan? :P

:)

Sah sudah! Alhamdulillah =)

Walimatur urusnya 17.3.2012
Pulchritude! Subhanallah, bahagia terpancar kan?

video
Aku terima nikahnya....

Buat K.Sarah Azizul, Selamat Pengantin Baru bersama pasangan En. Wan Ahmad Fadhli. Moga ingatan suci ini diredhai Allah dan seluruh insan yang menyayangi kalian. Moga bertambah iman dan semakin kukuh kasih sayang. Moga berkekalan bahagia hingga ke Syurga serta SELAMAT MEMULAKAN PERCINTAAN kalian! Walaupun tak dapat mengelap peluh debaran, walaupun tak mampu meraikan hari bahagia kalian namun sentiasa mengingati dari jauh. Buat K.Sarah, sayang akak kerana Allah. Moga murah rezeki dan doakan kita juga di sini ya :).

Kosa kata : pulchritude = beauty = prettiness = loveliness = fairness = comeliness

Nota : Video boleh dimainkan bila transfer ke lappy :) Alhamdulillah, rezeki nak dapat tengok.

JH : Moga saya kooooooool lah bila tiba saatnya nanti. :p

  • Digg
  • Del.icio.us
  • StumbleUpon
  • Reddit
  • RSS

2 comments:

Sarah Azizul said...

buka-buka je..lagu solehah keluar. aish! menyentuh kalbu. Terima kasih wana. akak juga sayang awak. doakan kami ya. =)

p.s: nanti akk update blog.hehehe

chAq said...

hehehe. Cepat-cepat, nak baca. Tak sabar nak tau pengembaraan Cinta itu :D.
Sentiasa mendoakan <3
Suara A.Fadhli macho :)