Container Icon

Suka Pelangi Saya?

Ramadhan Kareem 1432H

~ sns cerita tentang ~
Assalamua'laikum wbt

Chaq..Chaq..Chaq! Alhamdulillah, saya di atas katil bilik sendiri :). Sedang berlaku blackout and battery laptop is about to die (30mins left), jadi entry ini serba ringkas dan singkat.

1) Salam Ramadhan 1432H dari tanah air Malaysia buat semua pembaca! Moga saling menampung cacat cela Ramadhan lalu dan menambah amalan-amalan kebaikan! Mohon ampun untuk salah silap saya yang terlihat atau terlindung :)

2) Saya rindu, rindu, rindu nak beriftar bersama-sama teman-teman. Jom iftar! :). InsyaALLAH, sepanjang Ramadhan saya di sini, jadi raya pun di sinilah kan? hehe

3) Urusan terpenting sebab kenapa saya pulang ke Malaysia sudah selesai... Alhamdulillah. Cuma tinggal beberapa hal lagi. Moga dipermudahkan ALLAH :)

Buat tatapan semua!


Nota 1 : Hm, siapalah pembaca dari Russia ni. (sepupu saya pulang bercuti di Malaysia) *unsure*. Apapun, buat semua pembaca yang setia ; Selamat beribadat dan moga mendapat ganjaran yang setimpal dariNYA :)

Nota 2 : alahai, comelnya lah siapa yang men-Google & me-Yahoo 'tunang Siti Noor Syazwana'. Bacalah bawah tu... *Terima kasih kerana ambil tahu :)* Oh ya, saya akan KURANG ONLINE....


Jantung Hatiku : Belum terisi lagi kerusi kosong itu :). Paham? Comel sungguhlah kome ni.

  • Digg
  • Del.icio.us
  • StumbleUpon
  • Reddit
  • RSS

0 comments: