Container Icon

Suka Pelangi Saya?

C H A N G E S -ii-

~ sns cerita tentang ~

it's all about TIME. To be READY, to say YES and to BUILD it.
Time is a painful medicine ;
fluctuating discomfort but sooner or later time will heal everything.
Let the time tik.tak by its own!

Orang kata, dalam sekelip manusia boleh berubah. Perubahan boleh dipengaruhi oleh banyak faktor luaran dan dalam. Seperti cuaca dan global dunia berubah, sedikit sebanyak beri impak pada individu mahupun masyarakat sekeliling. Sejauh mana kesannya bergantung pada seluas mana perubahan tu tetapi sekecil-kecil perubahan pun mampu berikan sebesar-besar kesan juga "setitik dakwat mampu membuat sejuta manusia berfikir tentangnya".


Cuti-cuti ni saya banyak berfikir, ya! Fikir tentang masa depan. Apa perancangan setahun akan datang, perancangan 5 tahun akan datang. Alhamdulillah, impian 5 tahun terdahulu telah Allah makbulkan dengan caraNYA. Tiada apa mampu saya lafazkan selain syukur dengan segala nikmat yang Allah berikan. Oleh itu, saya perlu dan harus berusaha memperbaiki diri. Terlalu banyak nikmat Allah :).

to be continue.....

Nak siap pulang ke desa :) Doakan perjalanan saya!

  • Digg
  • Del.icio.us
  • StumbleUpon
  • Reddit
  • RSS

0 comments: