Container Icon

Suka Pelangi Saya?

Ramadhan Kareem 1433h

Bismillahir Rahmanir Rahim.
Assalmua'alaikum wbt

ALLAHuakbar! ALLAHuakbar! ALLAHuakbar!. InshaALLAH, 1 Ramadhan jatuh pada 20 Julai 2012 di UK. Awal sehari dari Malaysia, sementara menunggu waktu Isya' sekitar 10.28pm ni untuk terawih sengaja ambil kesempatan untuk kemas kini belog. Pertama Ramadhan yang berjauhan Benua dengan keluarga terasa sunyi menghimpit hati tapi kehidupan harus berjalan dengan baik san saya ak berhajat menaip panjang.

Selamat Berpuasa untuk semua
Moga Ramadhan ini yang terbaik untuk kita
Maaf atas salah silap
Ini senarai impian Ramadhan saya tahun ini.
Ditulis pada 23 Jun 2012.
Moga tercapai :)
Juga saya mengambil kesempatan untuk mengucapkan
berbanyak-banyak TAHNIAH buat adinda Nor Atika atas graduasinya hari Selasa lepas.
Moga ilmu dan kejayaan diberkati dan berguna untuk ummah.
Sayang Tika kerana ALLAH.
Tahniah!
Selamat berjaulah dan berpuasa di Mesir. Doakan akak ya!
Moga Ramadhan di UK, berpuasa hampir 19jam ini memberi lebih banyak keberkatan! Kurangkan tidur, kuatkan hati untuk beribadat kepada ALLAH. Permulaan untuk bersihkan hati dan untuk hari mendatang inshaALLAH.

JH : InshaALLAH, nanti saya cerita tentang Ladang Lavender ye untuk entri seterusnya

  • Digg
  • Del.icio.us
  • StumbleUpon
  • Reddit
  • RSS

0 comments: