Container Icon

Suka Pelangi Saya?

Silent = Secret -.-"

~ sns cerita tentang ~
Assalamua'laikum wbt
Dalam hidup setiap individu pasti dan wajib ada cerita yang tak mampu dikongsi bersama dengan sesiapa. Saya yakin pasti semua orang ada, dalam erti kata yang lebih senang dirungkap tentulah 'rahsia'. Bagi saya, definisi rahsia saya cuma ini ' cerita yang hanya saya dan Yang Esa saja yang tahu '. Andai cerita berkongsi walau dengan yang insan terapat, maka itu bukan lagi rahsia. Hm, buat saya begitulah. Justeru, saya sendiri tak mampu nak berkongsi beberapa cerita dengan sesiapa and I really meant it.

Saya jenis kurang senang dengan bertubi-tubi das soalan, tambah pulak soalan yang saya tak suka menjawab. Jadi saya lebih suka beri jawapan ringkas yang dapat mengelakkan soalan berterusan. Nampak seperti ambil mudah tapi jujurnya saya lebih selesa begini. Jelas kan? Bila saya berkongsi sesuatu, saya assume cerita saya bukan untuk dicanang merata. Bukan untuk dijadikan bahan gosip situ sana. Saya tak suka dan sangat tak suka!

Nota : To be continue.....

Jantung Hatiku : 6hari lagi.....

  • Digg
  • Del.icio.us
  • StumbleUpon
  • Reddit
  • RSS

0 comments: