Container Icon

Suka Pelangi Saya?

Kembara Korban 2010

~ sns cerita tentang ~

Buat sementara, saya bekerja dengan EzQurban di Batu Caves ( sebulan jer). Tapi hati saya masih teringat pesakit-pesakit ya! Baiklah ni saya cilok dari K.Sara je ni, : (klik)
Untuk maklumat terkini, boleh dengar IKIM.FM setiap Rabu jam 10mlm dan ulangan hari Ahad jam 5ptg. :)



Aturcara sangat menarik seperti berikut :

Hari 1
  • Mengembara ke Siem Reap dan tasik Tonle Sap
  • Menuju ke Tonle Sap Night Market
Hari 2
  • Ke Angkor Wat
  • Malam raya bersama-sama masyarakat kampung untuk takbir raya.
  • Konsert Nasyid Aidil Adha Kemboja Malaysia ( Muad'z, Hafiz Gendang, Devotees)
Hari 3
  • Bersama-sama dengan masyarakat kampung untuk menunaikan Solat Eidul Adha
  • Hari Raya Qurban Pertama - Sekitar pelaksanaan qurban
  • Bertolak ke Phnom Penh
  • Konsert Nasyid Aidil Adha 2 Kemboja Malaysia ( Muad'z, Hafiz Gendang, Devotees)
Hari 4
  • Hari Raya Qurban kedua- Phnom Pehn
  • Beramah mesra bersama masyarakat kampung dan mengenali budaya di sana.
  • Mukadimah kepada peserta kembara untuk berbelanja membeli cenderahati dan ole-ole dari Kemboja. Bergerak menuju ke tempat bersejarah bersama.
Hari 5
  • Hari ke dua untuk berbelanja dan membeli cenderahati dan ole-ole dari Kemboja
  • Pulang ke Malaysia

Nota : Masih mencari tempat 'bulan madu' seterusnya! Ya Allah permudahkan urusanku....

Jantung hatiku : Pesakit saya jiwa saya!!!

  • Digg
  • Del.icio.us
  • StumbleUpon
  • Reddit
  • RSS

0 comments: