Container Icon

Suka Pelangi Saya?

sElAmAt hAri wAnItA*

cAtAtAnku ~ sns ~
salam sume.. em, mula kan nak gtau.. nih dah 2 kali saya silap tarikh hari lahir.. masa dec ritu, annas nya kan..nih lak ma sis...kahkah.. i thought rini 8.3.2009..tapi xpela..lupa kan aje... saya nih kan..tah pape kan..
oklah, setelah beberapa hari bertukus lumus khatamkan sub baru* saya n bz menjaga ma lil princess y demam tu.. rini rase sgt hapi n lega..yaho.. alhamdulillah~
oklah, xda ape pon nk taip sebenarnya.. nk combine kan besdae kak zati + hari wanita sedunia..em, alhamdulillah aku d lahirkan sebagai wanita.. dihargai..syukur*

  1. semOgA pAnjAng umO n mUrAh rEzEki..
  2. cEpAt2 tEmu jOdOh ( bOleh la siti kawen cepat,lol )
  3. mAy Allah blEss U sis
vvip in ma life..yA Allah, bErkAtilah kami n syukur atas segala nikmatmu yA Allah*

note 1 : thnks pada kamu y menghargai kaum wanita..

note 2 : saya berjaya khatam semuanya.. cuti sem kali ni begitu bermakna..alhamdulillah

note 3 : mOge semua WANITA d luar sana diberkati n tabah harungi setiap liku2 kehidupan !!

  • Digg
  • Del.icio.us
  • StumbleUpon
  • Reddit
  • RSS

0 comments: