Container Icon

Suka Pelangi Saya?

istikarah....

cAtAtAnku ~ sns ~
salam.., em lately i was thinking bout ma future afta grad..
kalo kamu masih ingt entry saya y awal2, mesti ade saya mentioned nak smbg dental kan..
eceli, i do..i reli wan to do dat.. in dis couple days, aku dah searched a few websites..n aku tertarik kat USIM kot.. cume..bile tgk2 lepasan dip xda lak kos tu..kos lain ade la tp xberminat laa.. nmpk gaya nya mcm kena gune result spm..tp alhamdulillah, lepas nak amik tu..but takut jugak..
so, kena istikarah lagi... nnt update bila dah dapat petunjuk...
daaaa~

note 1 : sentiasa istikarah bila tiada kepastian dlm keputusan..so far alhamdulillah, salu dpt y terbaik... thnks Allah =)

note 2 : ada 2 perkara y saya nak sgt Allah beri petunjuk pada saya!! ttg itu dan itu..em, nnt la kalau ada y nak tahu nnt saya bgtau..hoho~

  • Digg
  • Del.icio.us
  • StumbleUpon
  • Reddit
  • RSS

0 comments: