Container Icon

Suka Pelangi Saya?

im bAck =)

sAlAm kembAli… buAt dirikU.. ke mAnA aku menghilang??? mEncAri ketenangan y aku perlukan..alhamdulillah. kAk lA mAseh d mekah…sabtu br pulang. mOge dipelihara keselematan nya Ya AllAh~

panas bAngAt d mekAh, hmpir2 pengsan dbuatnya..

aku pOn x tau nak update kan ape, juz 12.9 nih izyan nak fly ke India smbung mEdic.

Hurm, pas sOrang,sOrang fly..

Husna – king of lOndon Uni

Atiqah nAim – IndOn wat medic

Nad – mOnach Uni, Ausie wat medic jugak

athirAh - jEpun

syArfa – Michigan..

latest izyan ke India wat medic jugak..

sns – nOrthumbrIa uni ( insyAAllAh…)

tah nape aku pilih uk.. dekat dgn husna ke?? WA.. y pasti aku mmg nAk jAuh dr mesia..

juz kdg2 pkrn stil on him… who??? DH mayb. He reli stick tightly in ma mind…

pape pOn, abg wil go tO qatAr.. neAr kak la d sAudi tu..moge2 perancangan keluargaku ke sana next year termakbul..ameeen!! DH d hospital, maseh nIte shift… I wil owez pray 4 ur best ~

lupakan segala luka lama….em, dlm cUti2 nIh aku pk pasal eqypt.. mayb die marah kOt kat aku.. las msg 2 mgu lepas, aku xmo die ggu aku..

then, die keep sms aku.. tah laa.. aku pelu firm dgn decision aku.. xmungkin bersama die…biArpOn die mAsEh berusaha mendekati ku…

sem 7 mula… results?? mAyb kuAr sOon nih… lup dap lup dap jAntung ku..

hOpe cemerlang lagi..tggl lagi 2 sem… x sabo nak abis, tp sedey pOn ade..

y penting next practical moge dapat d HUSM kubang kerian…jauh dr kl.mungkin…

stop sini duLu lah… btw hEpi bElAted bEsdAy tO S… em, welcOme tO age of 20~

mOge sUkses dLm sAujAnA n dunIa wa akhirAt..

  • Digg
  • Del.icio.us
  • StumbleUpon
  • Reddit
  • RSS

0 comments: