Container Icon

Suka Pelangi Saya?

hEpi fAmili... thnx AllAh


















v in blAck + oren.. yup
in klia b4 fly away from mesia....
eceli i hate mesia.. hurm, argghhh mayb malaysian kOt.
ma ke.S.A.B.A.R.an ade had yer... pape pOn aku tetap redha..

tOday, got to nOe da answer 4 neuro diagnosis 4 our final paper..
alhamdulillah, cerebellar ataxia.. thanx AllAh make me changed ma answer at last minutes... pOyos je aku p tuleh parkinson disease.. nsb baik tuko..
arghh... i miss sum1.. yup... d oni person i miss... biarlah rahsia..

xda ape nak aku tuleh eceli, juz nak rehat til aku kembali menaip kOt..
penuhi cuti ku dgn menenang kan ati+jiwa ku y kadang kala aku pOn x phm..
y penting aku bahagia bersama famili ku..

buat y tersayang... aku salu merindui n menyanyangi mu.. ma sis.....
~zasriati azla~

gud nues bOut mA beloved brO... his prac d pendek kan ke 3 mOnths oni.. then trs smbg keje..kayo la abg.. raya thn nih leh ar dapat $$$ raya...yahooo!

off shOre d qatAr but next yer wil fly...sayang abg....
uwaaaa.. tgl aku je nanti d sini.. but aku pOn akan fly.. fly ke mana??
bawa ati y luka lara...ahaks.. erm, sOkay.. mA DH tetap d ati.




salam ramadhan buat semua!!!!!!!!





  • Digg
  • Del.icio.us
  • StumbleUpon
  • Reddit
  • RSS

0 comments: