Container Icon

Suka Pelangi Saya?

dOublE A in mA lIfe...

Aku br je nak tdo … tetibe ding dong… bunyi tepon .. dlm atiku apsal bunyi len je nih. Sure danisha men ritu smpi tertuko ringtone.. pape pon y kOl aku adlh AnnAs.. lama jugak die x kol aku.. aku pOn lama x kOl die.. rindu sgt kat die eceli..hihi..
sO kitaorg pOn sembang laa.. main story y annas nak cter kat aku adalah pasal pensel y aku penah kasi kat die masa kitaorg nak spm dulu..uwaaa, x sgka aku annas stil simpan n pakai pensel tu.. pensel pilot colour ( oren, fav annas ).. nak d jadkan cter, pensel tu hilang mgu lepas… then rupanya terjatuh d lab uitm tu..
then die kate ade dak pompuan terpijak n patah trs xleh gune..
punye la bengang die.. suara die cter kat aku pOn dah ala2 nak ngs dah..
sO sweet of u annas..
kita pOn x sngke km simpan lagi… n kita x ingat pOn..sekejap je masa berlalu..
then aku pOn xmo die sedey2 buka cter pasal nu pic at fs masing2.. haziq wif his luv..
annas, b4 nih bergamba dgn sorang gurl nih.. aku pOn bani trs tya “ gf km ke ? “ die jawap x.. ade sedikit kelegaan d dada ku.. arghhh, annas tetap ma bff ( besfren 4eva )
sikap die y IR tu la wat aku senang dgn die.. or sememang nya die IR hanya dgn aku je..
ye la die mmg tau byk pasal diri aku…
then die jemput majlis kenduri kawen abgnyaa… wahhh, bape kemah pulak kali nih???
Last year masa kakak die kawen 25 kemah pasang dpn umah.. tp, aku x sempat nak pegi even aku jiran dekat die je..sebab aku tgh pOsting masa tu.. punya la annas majuk dgn aku… seminggu x reply msg aku.. aku pOn majuk balik dgn die…hihi
Xpe, aku tgu annas pulak kawen.. mayb 50 kemah kOt…
Dgn sape?? WA.. aku dOakan y terbaik tUk die..
Aku sayang sangat kat annas as ma bestfren y paling paham aku…
ANA + ANNAS= mA BFF… mish u guys !!!!!
Senyum smpi ke tengkuk aku pas sembang dgn annas nih..nak tdo pOn xleh dah…
Trs aku menaip ke blOg nih… cOmplete cter pasal annas…
Even anak dato’, tetap menten kool… ana pOn..
2 org anak dato y paling best penah aku jumpe kat alam nih… =)

  • Digg
  • Del.icio.us
  • StumbleUpon
  • Reddit
  • RSS

0 comments: