Container Icon

Suka Pelangi Saya?

..:: 2perpuluhan2 =22 ::..

~ sns cerita tentang ~
Assalamua'laikum warahmatullahiwabarakatuh..

Bonda,
Tiada kasih sayang manusia sehebatmu,
Seawal benihku di rahimmu,
Hingga seusia ini,
Terima kasihku tanpa hujung..
Ayahanda,
Pegorbananmu,ketulusanmu,
Mencangkam sanubariku,
Tiada lafaz yang betahku zahirkan,
Namun, sayangku sentiasa mengalir hingga hujung nyawaku ..
kekandaku,
Perasa rencah karenahku yang pelbagai,
Namun kalian telan dengan penuh senyuman,
Untung dan bahagianya aku punya kalian,
Kasihku hingga terhentinya jantungku berdengup..

Hari ni tepat jam 7.35am, genap usia saya seangka tarikh hari ni ; 2.2 = 22. Cantikkan? Tapi takdapat tanding 20102010 tu nanti. Walauapapun, saya nak ambil kesempatan mengucapkan terima kasih tak terhingga buat semua yang beri ucapan dan doa-doa. Ya Allah, saya sangat-sangat terharu dalam keadaan SE W705 saya buat hal masih tak putus-putus sms masuk cuma panggilan telefon tak dapat dilayan ye :P. Maaf. Hurm, lebih dari 100 ucapan dan doa-doa.Moga kalian dirahmati dan diberkati Allah, tiada hadiah yang boleh dibalas cuma mendoakan yang baik-baik buat kalian =).

Nota : Haa, nilah Selasa pertama saya! Saya harap perjalanan saya tidak lagi sesukar permulaan tahun hari tu.

p/s : menanti bungkusan-bungkusan dari abang posmen =)


Jantung hatiku : Allahummaghfirli waliwalidayya warhammhuma kama Rabbayani saghira..









  • Digg
  • Del.icio.us
  • StumbleUpon
  • Reddit
  • RSS

2 comments:

I'm Seri said...

SELAMAT HARI LAHIR Wana....

Semoga tertunai segala hasrat.

Semoga dilimpahi rezeki.

Amin

aNa_mE said...

ye laling..nnt kan lah bungkusan2 mr posto2! mana tau ada utusan rasmi dr pahang..hehehehe~lalala~