Container Icon

Suka Pelangi Saya?

:: Sharifuddin ::

cAtAtAnku ~ sns ~
Assalamualaikum wbt
Hari ni 7.9.2009 genap umur a.apoi ke 35.Maksud saya arwah abang a.apoi.Hampir 14tahun dia pergi tinggalkan kami semua,tapi bagi saya dia tetap 'hidup' dalam dunia saya.Dia yang selalu dalam doa saya.Dan hingga kini saya masih mengharapkan dia kembali.Tentu kalian fikir saya seorang yang sangat gila tapi itulah hakikatnya.
Anak yang paling baik buat mak abah...

Nota : ada sambungan bila genap 14tahun...

  • Digg
  • Del.icio.us
  • StumbleUpon
  • Reddit
  • RSS

5 comments:

AL-ANEESA' said...

Adik Wana..

Al-Fatihah. Semoga rohnya ditempatkan bersama orang2 yang beriman.

Amin

Anonymous said...

al-fatihah ..

smoge rohnya sentiase dicucuri rahmat ..

♥ Izzah Marzuki said...

Wana,

al Fatihah buat arwah..
moga dia tenang di sana, kita doakan, insyaAllah..

selalunya, yg terbaik itulah yg paling disayangiNya..

mudah²an Wana dapat bertemu dia lagi nanti di sana, insyaAllah..

info@my-bookstore said...

wana,

al-fatihah,
Allah S.W.T. lebih sayangkan arwah atok saya, begitu juga arwah abg awk wana. mereka sebahagian dari kita. semua saling berkaitan.

♥ Teacher Nonoi ♥ said...

Al-Fatihah buat arwah....
Semoga rohnya sentiasa tenang di sana..dan sentiasa dicucuri rahmat. Bertuah arwah dapat adik cam Wana. :)

InsyaAllah satu hari nanti dapat bertemu lagi di sana =) InsyaAllah.. Moga begitu lah ye..