Container Icon

Suka Pelangi Saya?

K E T I G A

~ sns cerita tentang ~

T e r k a d a n g t e r l a l u j a u h m i n d a b e r j a l a n
M e n u j u d e s t i n a s i y a n g s u k a r d i g a p a i d e k a k a l
S e k e r a s m a n a h a t i m a h u t a h u
A n d a i b e l u m m a s a u n t u k t a h u
S e t i a p d e t i k i t u a d a l a h d e r i t a

Assalamu'alaikum wbt...

Sedang mengemas beg terakhir sebelum kaki melangkah terbang! Perasaan? Kosong, kadang saya rasa setiap tindakan saya atas dasar kekecewaan! Tapi, walau apapun nawaitu perlu diubah!
Semua kerana ALLAH, Allah yang meletakkan saya untuk ke sana dan saya perlu hargai setiap apa yang telah tertulis tanpa sedikit pun mengeluh! Saya perlu belajar untuk ikhlaskan hati, bagaimana untuk menerima segala yang tersurat dan tersirat. Saya hanya manusia biasa! Tersangat biasa, lemahnya saya pada sebuah perasaan! Saya cukup sensitip, segalanya sensitif.
Bila mendengar lagu 'Bunga Raya' di Astro, hati saya sungguh sayu! Saya sayangkan Malaysia.
Ah, perasaan! Abaikan saja. Tapi saya tipu, saya tak boleh!

Nota : Saya terfikir, mengapa terus begitu diam! Salah apa saya lakukan? Dan saya juga akan terus berdiam....

P/S : myJourneyIsBegin (blog baru saya)

Jantung Hatiku : Datang tidak diundang dan pergi sesuka hati

  • Digg
  • Del.icio.us
  • StumbleUpon
  • Reddit
  • RSS

2 comments:

♥ Teacher Nonoi ♥ said...

Ada blog baru, blog yang ni masih akan di-update ke Wana?

All the best in everything, dear.... Betul, nawaitu tu paling penting ;)

Anonymous said...

wishing you the very best of luck, Kak Wana. insyaAllah, segala ketetapan Allah ade hikmah di sebalik nye. nanti dah sampai sane, jangan lupe kan kami yang dalam internet nih hehe. :D tapi kan, WAH! BEST NYE DAPAT KEJE KAT OVERSEA! you know, hidup lebih berkualiti lah kan dari study kat oversea hehe. :D take care, Kak Wana. :-*