Container Icon

Suka Pelangi Saya?

lAmArAn lagi

cAtAtAnku ~ sns ~
salam... aku dLAMAR lagi. em, tah kali ke berapa..tp, ati aku, naluri aku.. haishhh, istikarah*istikarah!! sebeno nya rimas.. aku mmg la berkeinginan tp bukan sekarang.. maksudku, aku perlu tumpu pade keutamaan aku!! aku berkeinginan nak dsygi..or dcintai..tp aku takuttt* sebab aku punya perasaan pade y lain kot* kot saje laa.. haiyer!! dush*dush* paler otak sns!! emo menguasai kewarasan otak saya!! mengapa nih... keluar kamu iblis latnatullah..huh.

haishhh, istikarah y penting.. entry ape tah kali ni sns taip.aduishhh.. xperlu dilayan emosi y mengusai fikiran!!

wajah pOyO aku..lol. pk n trs berpk
kegatalan mengEDIT* huhu.. special tO ma lil princess!!
note 1 : aku bukan y rupawan.. tapi aku bersyukur ats segala nikmatNYA

note 2 : aku mahukan ape y aku impikan namun y terbaik dr Allah

note 3 : kawen--> target aku 24/25/26.. tp aku dlm proses mencari*

  • Digg
  • Del.icio.us
  • StumbleUpon
  • Reddit
  • RSS

0 comments: