Container Icon

Suka Pelangi Saya?

lub dap...lup dap...

listening to "seribu tahun".. teringat kata2 akak td 'tempoh masa tuk cari TG H dah nak tamat'..
yupss, i oni f 2 wiks more to find him.. but where?? in mA heArt?? definately he is in mA heart.
(chenta at 1st sight kununs nya arr) ala2 kechubbyan wayne rooney.. =) but honestly ade sesuatu pada die.
setiap kali mata berpandangan..uwaaa medical ward menjadi saksi kOt.cewahh, jiwang seh aku. tingat tika die treat pat
die, mateku berlari2 mencari kelibat die.. tatkala aku dgn pat ku, menerpa DR H di sisiku.. lidah kelu x berkata,
namun mata tetap berpandangan..tmt tmph d medical ward aku ke ortho ward..
die dah xda.. lebih sebulan aku cari die kat 1 hosp.. terdetik " die dah kene tranfer ke??" hope nope..
til now, no final finding ! but 4 me, puas dpt mengenali insan sepertinya... from "testimonial" y aku wat sendiri
atas pertolongan pat2 aku, aku menjalankan soal selidik ttg die..cume s i mentioned tu, aku maseh x jumpe die lagi..
he's a gud dOc..yeah~

stOp thinking bOut DH..aku tgh pusing pale nih + bisa head sungguh pasal pneumothorax asgmnt nih, nak kate x reti wat..
reti wat..tp tah arr.sungguh menyampah hasilkan keja last minutes..so dalam lazy2 nih aku rerajin kan le wat.
demi gpa y tgi perlu jugak rajin~

mAk+akak+k.la ke pameran lanskap, mule nya aku nak ikut..pk2 balik sungguh hOt peri2 tgh hari nih..then demam y x surut
+ keje y menimbun..bantutkan la langkah nak ikut. betta dok umah iron sume baju nak p keje + bju akak y mmg jadi
rutin aku tOk mengiron kan..

tgh dOk naip2, terpk mane lak destinasi pas hOsp ampang nih ek?? ade pat y nak aku keje kat situ. tp aku senyum ( jwpn
y pasti aku dahului b4 bercakap ) normally dak2 pivet gomen x amik..so tgu offer pivet jugak la.. tp kalo aku ler, dpt
keje kat kpj kajang mmg hepi teguling2 la..plus kalo basic cam mahkota melaka (rm2500).wOw!! beze beno dgn kat gomen,
rm 1800 je kalo x silap.. +- sume leh le dpt rm 2000.. so betta kat pivet kan.. cume nak keje pivet aku kene arr meksure
kebagusan aku..layak ke aku?? WA~ y pasti aku tetap nak sambung blajo lagi.. tOpup deg (physio) or dental ( 5 tahun tu
br leh jadi dOc gigi)..keep thinking......

perasaan aku mixed up..MR E muncul semula dlm hidup aku stelah setahun mghilang gara2 sekeping gmbo aku d fs. hingga sggp
wat tuduhan melulu..erm, sOkay laki y perlu n mmg patut aku reject dr awal dulu..syukur yA AllAh, KAU beri aku petunjuk..
4 me, aku hepi even aku single mingle gini..bukan xda keinginan tapi tah, kalo setakat suke2 tuk ade BGR tu, betta xyah la.
kawan je la.. jiwa pOn x kacau.. mOstly laki2 kat dunia nih y aku kenal even b/g islamic.. tp hatinye hampeh gak..
very unxpected.berhati2 selalu jer la.kefocusan tetap study aku.
1) " minah study " kwan aku ckp..yeke?? x pOn eceli, slalu gak kuar g tgk sho2 nasyid..hihi =)
2) gangster?? yeke?? aku mcm tu?? eceli xda arr. cume bkn ala2 wanita melayu terkhir ler. kesupanan n kesusilaan ttp
terjaga tau.
jeles...nape ek ramai nak jeles kat aku?? aku x cantik+ x lawa pOn.. pandai?? xjugak kot..
tp itu la word y org salu tuju kan aku " kita jeles dgn kamu " + " kita nak jadi cam kamu " km pandai,sume tau...nope.
xrase pOn macam tu. kita ade segalanya?? itu lagi x betul.. AllAh pemilik segalanya.. DIA pemberi segalanya..
aku?? a lil gerl y slalu lalai padaNYA..
cume, thnks pade sume y salu amik berat + menyanyangi ku..aku try tOk wat y terbaik tuk kalian y aku sygi..
maaf atas segalanya....

~ rindu pade y aku rindu...sayang pade y amat aku sayang ~

SNS,sun - 4.43pm,27.7.08 ~

  • Digg
  • Del.icio.us
  • StumbleUpon
  • Reddit
  • RSS

0 comments: